Gå til innhold

Julebord - igjen :)

Gjest Gjest_Marken_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marken_*

Jeg har kjøpt meg et sort silkeskjørt (kort "pencilskjørt")fra Vero Monda som jeg skal bruke til julebord og julaften, men sliter litt med tilbehør. Hva slags topper passer best til skjørt? Skal brukes i julebord som er forholdsvis konservativt.

Og hva med strømper? Jeg har som regel alltid valgt solbrune strømper, men ser det er mye sort i år. Hva passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en pen bluse med korte eller lange ermer (jeg ville selv ha valgt kort erm hvis skjørtet er knelang, men kunne valgt lange ermer hvis skjørtet er kort)? Hvis skjørtet er i et glinsende stoff, ville jeg valgt noe annet til overdelen, altså et mattere stoff. Kombinert med øredobber som gjør litt ut av seg, et fint armbånd, høye hæler og f.eks. en clutchveske.

Eller bare en pen singlet med en tekkelig utringning. Siden du nevner at det er et forholdsvis konservativt julebord.

Når det gjelder strømper, syns jeg det kommer litt an på skjørtelengde og farge på overdelen. Men jeg syns det fort kan bli litt kjedelig med svart strømpebukser til svart skjørt i en pyntet anledning som dette. Jeg ville valgt hudfarget strømpebukse, med mindre skjørtet er veldig kort og du vil gjøre det mer tekkelig med svart, tett strømpebukse.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Ludvig_*
Jeg har kjøpt meg et sort silkeskjørt (kort "pencilskjørt")fra Vero Monda som jeg skal bruke til julebord og julaften, men sliter litt med tilbehør. Hva slags topper passer best til skjørt? Skal brukes i julebord som er forholdsvis konservativt.

Og hva med strømper? Jeg har som regel alltid valgt solbrune strømper, men ser det er mye sort i år. Hva passer best?

Synes helt klart at solbrune strømper er skikkelig hot til kort sort skjørt. Om du tør å kombinere splitt med strømper og strømpeholder tror jeg at jeg kan garantere deg en opplevelsesrik kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...