Paibunn Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Ja, som overskriften sier, så lurer jeg på om pengene kommer frem samme dag om man overfører før kl. 12.00?
Yummy_Mummy Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Både ja og nei. Mottaker vil ofte ikke se dem på kontoen (eller på disponibelt beløp), men rentedatoen vil være riktig dag når det først synes.
Gjest gest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Både ja og nei. Mottaker vil ofte ikke se dem på kontoen (eller på disponibelt beløp), men rentedatoen vil være riktig dag når det først synes. Hvor har du dette fra?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Hvor har du dette fra? Det lurte jeg også på?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hvis jeg rekker å overføre penger FØR 11.30, så kommer de alltid inn på konto før 12 samme dag.
Alison Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Hvis en legger inn en betaling i nettbanken innen fristen til banken (i ts sitt tilfelle kl 12)vil mottager normalt ha pengene tilgjengelig på konto i løpet av ettermiddagen. Dette gjelder betalinger som er lagt inn på virkedager. Betalinger som blir lagt inn i helger eller på helligdager vil ikke bli behandlet før første virkedag etterpå (betalinger innad i samme bank kan hos enkelte banker bli gjennomfør også i helger og på helligdager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå