cand.t.p Skrevet 12. november 2009 #1 Del Skrevet 12. november 2009 Kjæresten min ønsker at jeg kjøper noe fint undertøy til henne, men dette er et marked jeg ikke har oversikt over. Kan noen hjelpe meg? Jeg har hørt om Victoria's Secret og La Perla. That's it. Jeg er stundom i Oslo, men bor i Trondheim. Nettet kan også brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 12. november 2009 #2 Del Skrevet 12. november 2009 Nå har ikke jeg så god kjennskap til hva som finnes i Trondheim og Oslo, men kan prøve å hjelpe litt likevel - La Senza. De har butikk i Oslo og Bergen, godt mulig i Trondheim også. Enda mer utvalg finnes på den britiske nettsiden deres lasenza.co.uk - Change. Tror de har butikker over hele landet. Hvis du tilfeldigvis skulle innom Bergen, finnes Netty der, veldig bra butikk. Andre nettbutikker: victoriassecret.com figleaves.co.uk underverker.no Ellers finner du helt sikkert noe på de litt finere kjøpesentrene i Oslo, Paleet, Eeger, Steen og Strøm og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 12. november 2009 #3 Del Skrevet 12. november 2009 Vil anbefale Change. Godt og behagelig undertøy, og det ser pent og eksklusivt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 Change har ihvertfall godt utvalg av størrelser. Husk forresten å ta en titt på BH størrelsen hennes på forhånd, slik at du vet hva du skal ha. Da er det lettere å treffe blink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå