Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier.Hva er forskjellen på disse to?

Jeg har ikke problemer med å få lange negler.Men de virker myke og når de kommer til en hviss lengde brkker eller brister de hekt inne ved figertuppen.Har ikke problemer med flisete negler.Hva kan jeg gjøre med dette problemet?Er det noe som kan få neglene til å vokse fortere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nail hardner gjør myke negler hardere, mens nail strengthener styrker negler som lett blir sprø og knekker, om jeg har forstått riktig. Er du usikker på hvilket problem du har, eller kanskje har en blanding kan du alltids ta ett strøk av hver; det pleier jeg å gjøre, og det funker som bare det :) For å få neglene til å vokse fortere kan du prøve noe som heter Nail growth pen fra Alessandro, denne er veldig enkel i bruk, gir fuktighet til neglebåndene, og øker veksten litt i alle fall. Også lukter den godt ;)

Skrevet
Nail hardner gjør myke negler hardere, mens nail strengthener styrker negler som lett blir sprø og knekker, om jeg har forstått riktig. Er du usikker på hvilket problem du har, eller kanskje har en blanding kan du alltids ta ett strøk av hver; det pleier jeg å gjøre, og det funker som bare det :) For å få neglene til å vokse fortere kan du prøve noe som heter Nail growth pen fra Alessandro, denne er veldig enkel i bruk, gir fuktighet til neglebåndene, og øker veksten litt i alle fall. Også lukter den godt ;)

Jeg har en farget lakk som inneholder hardener.Hvis jeg vil kan jeg sa først ta ett strøk strengtener,la det tørke og så ta på ett lag neglelakken med hardener?Nå skal jo nail strenghtener brukes hvær kveld så da vil det si at jeg må gjøre hele denne prossesen hver da?

Meg og fjærne og ta på nytt,Siden lakken med hardener har farge,bør jeg ha på underlakk først)

Takk for tipset om Allesandro nail grow pen.Vet du hvor jeg får kjøpt den?

Skrevet

Hm, selv er jeg ikke så flink til å bruke underlakk, så jeg tror jeg ville lagt den fargede med hardner først, på den måten kan du jo fortsette å lakke på strengthener hver kveld uten å måtte fjerne mellom hver gang.

Alternativt, hvis du vil bruke noe under den fargede, kan du legge et tynt strøk strengthener, la det tørke, så ta på den fargede, for så å kunne ta strøk med strengthener over hver kveld uten å måtte fjerne før det har gått noen dager. Du kan fint legge strengthener som overlakk på den fargede med andre ord.

Alessandro nail growth pen kjøpte jeg på vanlig parfymeri, Estetique. Men har også sett den på Parfymelle :)

Skrevet
Hm, selv er jeg ikke så flink til å bruke underlakk, så jeg tror jeg ville lagt den fargede med hardner først, på den måten kan du jo fortsette å lakke på strengthener hver kveld uten å måtte fjerne mellom hver gang.

Alternativt, hvis du vil bruke noe under den fargede, kan du legge et tynt strøk strengthener, la det tørke, så ta på den fargede, for så å kunne ta strøk med strengthener over hver kveld uten å måtte fjerne før det har gått noen dager. Du kan fint legge strengthener som overlakk på den fargede med andre ord.

Alessandro nail growth pen kjøpte jeg på vanlig parfymeri, Estetique. Men har også sett den på Parfymelle :)

Tusen,tusen takk for svar :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...