Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar å få et nytt Visakort i posten?

-Når en bestiller gjennom nettbank. Bestilte tidlig idag, er det helt umulig at jeg får det innen onsdag? Det er hos en av de store norske bankene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok variere fra bank til bank. Jeg bestilte nytt kort i Skandiabanken for litt siden, og det kom etter 3 dager.

Fra Handelsbanken tok det nesten to uker.

Skrevet

Det kan variere veldig Er du heldig får du det etter et par dager, men det kan også ta opp til 1-2 uker. Ta kontakt med banken din. Det er som regel mulig å få sendt en hastebestilling hvis du f.eks. skal reise bort og må ha kortet innen en viss tid.

Skrevet

Takk for svar. Ringte dem og jeg vil ikke få det innen onsdag pga diverse ting som gikk galt ved bestilling. Tar vanligvis en uke visstnok. Men det var en hyggelig og behjelpelig dame jeg snakka me:) Så jeg får klare meg uten visakort på shoppintur i London.. Men chipen i det gamle kortet virker. Noen som vet om de også er begynt med chip i UK? eventuelt om minibanker leser chip?

Skrevet
Takk for svar. Ringte dem og jeg vil ikke få det innen onsdag pga diverse ting som gikk galt ved bestilling. Tar vanligvis en uke visstnok. Men det var en hyggelig og behjelpelig dame jeg snakka me:) Så jeg får klare meg uten visakort på shoppintur i London.. Men chipen i det gamle kortet virker. Noen som vet om de også er begynt med chip i UK? eventuelt om minibanker leser chip?

Minibanker vet jeg ikke, men det er ikke noe problem med chip i england, tror de var tidligere ute der. opplevde i hvert fall at dette var vanlig i london lenge før det ble vanlig i oslo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...