Gå til innhold

Hva tenker du om "kronisk" trening?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Hei, er 22 år, men er åpen for å kjæreste igjen. Jeg tror jeg har en god og interessant personlighet og ser vel helt ok ut. Kan være med på fest i ny og ned, men er ingen festløve.

Uansett - jeg trener 5-6 ganger i uken. Kun Søndag er hviledag. Trener 1-2 timer de dagene jeg er aktiv. Jeg er ingen "bole-ape" btw - men fit. Hvordan ser du på en som trener så mye som meg som kjæreste? Uaktuel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om treningsinteressen din er en fordel eller ulempe tror jeg kommer akkurat an på hva slags person du ser for deg som aktuelt kjæresteemne. Det passer for noen, men slett ikke for alle. Du bør nok se deg om etter en person som er mer enn middels treningsinteressert selv, eller eventuelt har en annen hobby som tar omtrent like mye tid.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg, men skulle jeg trent så mye selv ville jeg trent på en måte som ga meg noe annet enn bare styrke og god form for eksempel lære meg en kampsport, bli god til å danse elelr gjøre skikkelig mye yoga. Jeg synes det blir mere emningsfult og hvis kjæresten min gjorde noe sånt ville jeg hatt mye større sympati for treningen hans enn hvis han bare løftet vekter og løp på en tredemølle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kjæreste har sunne interesser er jo bare positivt. Det kan jo også kombineres med at du trener litt sammen med kjæresen.

Jeg har hatt kjæreste som trener MYE og det var aldri no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv trener jeg ca 10 timer i uka, og har da aldri møtt noen menn som har blitt skremt av det. Men selv vil jeg nok ikke ha en mann som bare sitter i sofaen og ikke liker noe form for trening. Trenger ikke å være en som trener så mye som meg, men må like å røre på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...