Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er det noen her som bruker Makeupalley, og som er registrert på swap? Jeg ville bare klage litt, det virker som det eneste som er noe er Mac, UD og Nars..., er også mange som bare vil bytte i USA. Så vet dere om det finnes andre lignende forum, hvor folk pleier å bytte osv? gjerne noe som er i Europa.
Parfumfreek Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Er det noen her som bruker Makeupalley, og som er registrert på swap? Jeg ville bare klage litt, det virker som det eneste som er noe er Mac, UD og Nars..., er også mange som bare vil bytte i USA. Så vet dere om det finnes andre lignende forum, hvor folk pleier å bytte osv? gjerne noe som er i Europa. Det er jeg interessert i også. Har holdt på med swap på Makeupalley, men har gitt opp pga dyr shipping til USA osv. Har riktignok vært veldig ok de gangene jeg har byttet innen Skandinavia og Europa
cypress Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Bloggeren Hilde Christina har også en swap-side: http://www.hildechristina.com/swapit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå