miirrii Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso
Gjest Invicta Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso oh lala hahaha.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jo hun er den eneste pop dama jeg liker... hun er sikkert et vel tenkt produkt men i hvertfall veltenkt og artig og anderledes!
Gjest Marlo Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hun (eller han, alt ettersom) er blitt omtalt som et musikalsk geni på lik linje som Prince - altså de to kan spille alle instrumenter, selvom de aldri har övd på det, kan noter etc. I tillegg så har Lady Gaga jobbet som musiker fra hun var veldig ung (4-5 år), og har i mange år spilt på klubber för hun ble virkelig kjent. Også er hun faktisk veldig intelligent (selvom det ikke alltid virker sånn, haha) Så ja, jeg vil kalle henne et geni.
Zealuu Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Catchy er musikken hennes, iallefall. Kjennskapen min til damen er imidlertid ikke inngående nok til at jeg vil genierklære henne, men for all del. Hun har jo skrevet sanger for mindre begavede artister en god stund allerede, så jeg ser ikke bort i fra at hun har noen hakk mer intelligens enn de fleste kollegene hennes.
LadyB Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Jeg kan styre min begeistring, men jeg må jo innrømme at jeg har en sang eller to av henne på iPoden.
cilipili Skrevet 13. november 2009 #14 Skrevet 13. november 2009 Absolutt ikke. Mennesker som synger ting som "I wanna ride your discostick" (eller noe) er absolutt ikke geniale.
Fandenivoldsk Skrevet 13. november 2009 #15 Skrevet 13. november 2009 I wanna take a ride on your disco stick.. Syns hun har mye veldig catchy musikkmessig, har egentlig ikke behov for å kalle henne "genial" av den grunn. Selve dama har jeg ingen spesiell formening om, er musikken jeg bryr meg om
LadyStarlight Skrevet 14. november 2009 #16 Skrevet 14. november 2009 (endret) Elsker Lady GaGa som person, i tillegg til musikken hennes, og stilen :D Gleder meg som en liten unge til neste albumet kommer snart, tidlig jul i år Endret 14. november 2009 av LadyStarlight
The Kitten Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 Om hun er genial kan jeg ikke uttale meg om. Det eneste jeg vet er at jeg synes hun er kul, og jeg liker musikken hennes.
Gjest *Mim* Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Jeg synes ikke hun er på da Vinci-nivå.
Bloodless Skrevet 20. november 2009 #20 Skrevet 20. november 2009 Tror ikke hun er noe "tenkt produkt", nei. Men jeg er ikke noen fan, selv om sangene ofte er som limt fast i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå