Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg er så utrolig betatt av en kjendis og har så veldig lyst til å bli kjent med han. Han er en norsk musiker og ikke sånn super kjent. Hvordan skal jeg få til dette? Går det ann å sende han en sms eller er det kjempe frekt? Hva kan jeg i såfall skrive uten at jeg høres komplett idiot ut? Hadde blitt kjempe glad for svar! PS: jeg er ikke 14 år men 22
PiriPiri Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Enten så kan han bli sjarmert eller så blir han litt redd og ser på deg som en stalker. Jeg tror du skal skrive noe ganske fantastisk hvis han ikke skal bli skeptisk til deg...desverre! Som regel gåt vel ikke slike prosjekter så veldig bra, men hvis han i utgangspunktet er en vanlig bandfyr kan du jo dukke opp på konsertene og heller komme i snakk med han etterpå over noen øl, som om det var helt naturlig at du var der Men det mest realistiske er vel at du må holde deg avstandsforelska til det går over :gjeiper: Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 om du får tak i nr hans, så send en melding. jeg gjorde det en gang for noen få år siden, og han ville møte meg etter en uke. vi hadde en ons, og er gode venner idag hvem vet? (skal være sagt at jeg lot som om jeg sendte sms feil) hehe
Gjest ts Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Takk for svar er redd han kan komme til å se på meg som en stalker ja... Uff! Kan ikke gå og se han spille heller. Det er et par år siden bandet ga ut cd sist, og jeg har ikke hørt noe om ny plateutgivelse eller konserter
Gjest ts Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 om du får tak i nr hans, så send en melding. jeg gjorde det en gang for noen få år siden, og han ville møte meg etter en uke. vi hadde en ons, og er gode venner idag hvem vet? (skal være sagt at jeg lot som om jeg sendte sms feil) hehe hva skrev du til han da?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 hva skrev du til han da? husker ikke nøyaktig hva jeg skrev, men det var en mms, så han fikk bilde av meg samtidig, og det skulle egentlig "være til en annen". det fikk han i prat selv om han forstod lunta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå