Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 11. november 2009 #1 Del Skrevet 11. november 2009 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= har så lyst på disse støvlettene, men det er altfor lang leveringstid. Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike duffy-støvletter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 11. november 2009 #2 Del Skrevet 11. november 2009 Har ikke sett akkurat disse noe annet sted, men de har veldig mange lignende i de fleste skobutikker for tiden. (Ellers så synes jeg ikke en måned er så lenge å vente på et par støvletter man har falt helt for.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. november 2009 #3 Del Skrevet 12. november 2009 Har ikke sett akkurat disse noe annet sted, men de har veldig mange lignende i de fleste skobutikker for tiden. (Ellers så synes jeg ikke en måned er så lenge å vente på et par støvletter man har falt helt for.) takk for svar bestilte de jeg, du har nok rett i det at når man har funnet noe man har falt så mye for er det verdt å vente noen uker på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daime Skrevet 13. november 2009 #4 Del Skrevet 13. november 2009 Det er sant Er jo litt spennende å vente også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå