Gjest Invicta Skrevet 11. november 2009 #1 Del Skrevet 11. november 2009 Heisann. Jeg har en svart kjole i halterneck. Den er 100% polyester, går til rett over knærne og er litt stram oppe, men vid i skjørtet. Til denne så tenkte jeg å ha en bolero/liten jakke i lilla, gull eller kanskje rød. Men jeg sliter med tilbehøret. Hvilken type sko kan jeg ha? Liker denne typen sko, men har aldri gått i noe lignende og vet ikke om det muligens blir trashy. Og så noen lange enkle øredobber kanskje? En liten veske? Jeg er helt lost når det kommer til festpynting, så om noen vil hjelpe så tar jeg imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 12. november 2009 #2 Del Skrevet 12. november 2009 Til en sort halterneck så kan du ha nesten hva du vil. De skoene passer fint ved siden av, og tar du de ville jeg tatt en litt knallfarget bolero eller et knallfarget sjal. Når det gjelder veske, så er jo clutch-vesker en sikker vinner. Og disse finner du i alle varianter. Smykker, det kan du nesten velge og vrake. Men dersom du kun skal ha øredobber, så ville jeg tatt noen som synes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 12. november 2009 #3 Del Skrevet 12. november 2009 Skoene var ikke trashy i det hele tatt, de er jo skikkelig moderne nå. Enig med SmallTalk med resten av tilbehøret, men ville om det ikke blir for kaldt droppet sjal/bolero helt og heller gått for øredobber som synes om du skal ha håret oppsatt, om ikke ville jeg tatt enkle øredobber i samme stil som skoene og et kraftig og langt kjede! Det er utrolig in, og jeg er utrolig forelska i dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 Ikke bruk en bolero i knallfarge: Jeg vet det er mange som gjør dette, men tro meg, det ser fort utrolig billig ut. Det er litt som å ha samme fargen på øyenskyggen og toppen du har på deg, det ser bare ikke bra ut. Skoene du har sett er kjempefine, men jeg ville ikke brukt dem til den kjolen. Det høres ut som en klassisk kjole i 50-tallssnitt. Ta heller noen søte pumps, peep-toe for eksempel, men styr rene stilletter. Tilbehør kan være perler eller "diamanter", tenk Marilyn Monroe. Stort glamorøst hår. Røde lepper. Og dropp boleroen helt om du ikke av en aller annen grunn hater å gå med bare armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 12. november 2009 #5 Del Skrevet 12. november 2009 Takk for svar! Jeg må bruke det bolero/jakke, fordi ryggen min er virkelig ikke pen. I det hele tatt. Kjøpte meg en rød jakke i dag, den har korte ermer, litt sånn rysjeaktige. Det er en sånn kort jakke, nesten boleroaktig. Og jeg synes ikke den så billig ut :s Kan jeg bruke tilbehør i gull? Har ikke funnet sko.. fant et par nydelige i rødt, men det blir vel gjerne overkill Prøvde forresten de skoene jeg linket til i førsteinnlegget, og de så ikke bra ut på mine stutte ben. Letingen fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå