Miss I.W. Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei! Er det sant at Feelunique refunderer moms og toll når du bestiller for over kr 200,-? Hva gjøres evt for å få refusjon? Jeg har handlet mye hos Strawberrynet og fått refundert moms og toll, enkelt og greit, men det er ikke alltid SBN har det jeg ønsker til rett pris.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hei! Er det sant at Feelunique refunderer moms og toll når du bestiller for over kr 200,-? Hva gjøres evt for å få refusjon? Jeg har handlet mye hos Strawberrynet og fått refundert moms og toll, enkelt og greit, men det er ikke alltid SBN har det jeg ønsker til rett pris. Spar på kvitteringen for betalt toll når du henter pakken. Ta bilde av den,send den i mail til feelunique, sammen med beløpet i pund, kontonummer,ordrenummer
Miss I.W. Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Takk! Samme framgangsmåte som hos Strawberrynet da. Vet du hvilken mailadresse jeg skal bruke?
Gummiloppa Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 (endret) Dette kom godt med! :D Takkyou! Endret 12. november 2009 av Lodotta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå