Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk bestilt den fuktighetskremen jeg fikk anbefalt her inne. Men, når jeg skulle registrere meg så sto den en sånn "Post Code" omtrent øverst, bak sto det noe sånt som UK only. Hva er dette? Jeg skrev nå bare inn postnummeret der jeg. Etter kom det en sånn slags melding om noe ang. det der, jeg gadd ikke å gjøre meg forstått på hva som sto der. Jeg fikk iallefall betalt og bestilt...

Jeg måtte jo uansett skrive inn noe der.

Var forresten helt sykt billig der inne på Decleòr produkter! :jepp:

Endret av Lilandry
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er billig! ;)

Så på det du beskrev nå, og jeg forstod det sånn at det er den Lookup adress-funksjonen som er for UK only. Så det var nok riktig å skrive postnr der ja.

Skrevet

Ja, stemmer! Var det det sto der, om jeg husker riktig. Flott, da gleder jeg meg til å få den i postkassa. Bruker de lang tid på levering?

Skrevet

Jeg har pleid å få pakkene i løpet av 1-2 uker hvis det ikke blir stoppet i tollen :)

Skrevet

Ok! :) Håper det kommer litt raskere her, for jeg skulle gjerne hatt den så fort så mulig, for jeg er bare ikke fornøyd med Active Moist... :sjenert: Jeg sitter nemlig å tror at det er pga. den huden min ikke vil roe seg, siden jeg fikk dette pga. Dermalogica (mest sannsynlig).

Den ble iallefall sendt idag! :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Synst det har gått veldig lang tid jeg nå...! Har aldri ventet så lenge fra en pakke, det var til og med under tollgrensen... :sjenert:

Blir skuffet hver gang jeg ser i postkassa. Venter nemlig en pakke til fra LF. Er det en grunn til pakkene er sene nå?

Skrevet

Idag dukket endelig kremen opp i postkassa. Men jeg venter fremdeles på en liten pakke fra LF. De pleier jo å være lynsraske. Iallefall alle de gangene jeg har bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...