Gå til innhold

"Venninne" truer med å anmelde meg for voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, 26 år gammel. I helgen var jeg på byen med noen venner. Jeg og ei av jentene som var med oss havnet hjemme hos meg. Begge var dritfulle. Selv om jeg blir full så husker jeg somregel det meste som skjer i fylla, og denne kvelden husker jeg 90% fra. Ivertfall husker jeg alt fra knullinga. Når jeg våknet på søndag så hadde hun tatt beina fatt.

Jeg visste godt at hun hadde type, men det dreit jeg i. Det er hennes problem.

Nå i dag ringte hun meg og truet meg til å ikke fortelle det til en sjel. Hvis noen fikk vite det, så skulle hun si at jeg voldtok henne, og utnyttet henne når hun var døddrukken...

Dette er IKKE sant. Det var helt frivillig fra hennes side. Hun gav meg tilogme blowjob.

Hva gjør jeg nå? Har allerede fortalt to kompiser at jeg pulte henne, så dette kommer ut i vennegjengen uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

haha, huff... stygt å le, men mitt råd er å viderefortelle dette til kompissene dine og håpe at de skjønner alvoret (og holder kjeft).

Endret av Snasen
Skrevet

Hvis du har så liten respekt for andres forhold og ikke ligger unna andres kjærester, så klarer jeg liksom ikke helt å synes synd på deg.

Skrevet
Hvis du har så liten respekt for andres forhold og ikke ligger unna andres kjærester, så klarer jeg liksom ikke helt å synes synd på deg.

Enig. Jeg eier ikke respekt for folk som vet at personen har en kjære, men allikevel må drite seg ut.

Så klart var kjerringevne dum den kvelden, men det var du også så da.

Skrevet

Hva er det med folk som må opplyse til all verden hvem de har hatt sex med. Umodne drittunger som har ikke har annen agenda enn å vise hvor fantastiske de er spør du meg. Pass heller kjeften og ikke skryt i "avisen" om sitt sexliv. Det handler om to mennesker...ikke menneskeheten. Får håpe dette kan være en tidlig lærepenge å holde slike personlige ting mellom dem det gjelder.

Skrevet (endret)

Du høres ut som en dust :P

Det gjør dere egentlig begge :)

Endret av Heidie
Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Hun har jo ikke rett til å true ham med voldtektsanklager for det! Hallo?!?! Dessuten er det jo verre å være utro mot kjæresten sin, enn å fortelle kompiser at man har hatt sex. Vet ikke hva du kan gjøre jeg, at jenter kan være så kjipe...

Gjest Blondie65
Skrevet
Du høres ut som en dust :P

Det gjør dere egentlig begge :)

Jepp det tenkte jeg også.

To voksne mennesker drikker seg halvveis sveiseblind. Deretter gjør de evneveike ting. Og den ene velger da å skryte av sine bragder overfor kompisene mens den andre truer med voldtekt. Dere fortjener hverandre virkelig ...

Men for å komme med et skikkelig råd:

Ring damen opp igjen. Sett mobilen på opptak. Si til henne at du ikke finner deg i å bli truet med voldtekt, men at du selvsagt ikke skal fortelle i uttrengsmål om sex'en dere hadde. Si også at dersom hun nevner ordet voldtekt kommer du til å fortelle om blowjobben.

Jeg har lite sympati med deg - men jeg har absolutt NULL sympati med "damen". Det er hun som har type og burde holde seg for god til sengevals og påfølgende voldtektsbløff. Min reduserte sympati med deg kommer av behovet ikke bare for å skryte av dine nedleggelser men også å navngi henne og dermed øke faren for at hennes forhold ryker.

Skrevet

Du er dust, som driter i andre

Hun er dust som truer med å gjøre deg til syndebukk for en tabbe hun var med på selv.

Regner med hun bare er dritredd for å bli tatt, så jeg ville ikke tatt det så alvorlig, men andres forhold kan du kanskje tenke litt mer over. Det er nemlig ikke bare hennes problem, men hans også, og ditt dersom det kommer ut at du er en som er med på å bryte andres forhold. Ikke noe koselig rykte å ha.

så...du gjorde noe dumt, men burde ikke blitt anmeldt for voldtekt av den grunn.

Gjest emmeline
Skrevet
To voksne mennesker drikker seg halvveis sveiseblind. Deretter gjør de evneveike ting. Og den ene velger da å skryte av sine bragder overfor kompisene mens den andre truer med voldtekt. Dere fortjener hverandre virkelig ...

Kunne ikke sagt det bedre selv :Nikke:

Skrevet

Jeg ville også sørget for et opptak på mobilen. Greit å ha som en sikkerhet i tilfelle hun anmelder deg. Spar på anrop og smser også!

Skrevet

Jeg er enig med resten her, du gjorde noe dumt sammen med en annen dum person. Likevel fortjener du ikke voldtektsanklager, du har dummet deg ut, men nå får det gå grenser for hvor denne galskapen skal ende. Ta tipset ei annen her skrev "ring dama, sett mobilen på opptak ..."

Er sanne tøyter som den dama der som ødelegger troverdigheten til ekte voldtektsofre, og slike har jeg NULL sympati med uansett.

Skrevet

Enig i at hun ødelegger for alle de som virkelig opplever voldtekt. Hvis hun anmelder falsk kan hun selv risikere straff. Du blir ikke dømt hvis det ikke kan bevises at det var en voldtekt. Og det kan det ikke siden det ikke var en voldtekt.

Skrevet
Jeg er mann, 26 år gammel. I helgen var jeg på byen med noen venner. Jeg og ei av jentene som var med oss havnet hjemme hos meg. Begge var dritfulle. Selv om jeg blir full så husker jeg somregel det meste som skjer i fylla, og denne kvelden husker jeg 90% fra. Ivertfall husker jeg alt fra knullinga. Når jeg våknet på søndag så hadde hun tatt beina fatt.

Nå i dag ringte hun meg og truet meg til å ikke fortelle det til en sjel. Hvis noen fikk vite det, så skulle hun si at jeg voldtok henne, og utnyttet henne når hun var døddrukken...

Dette er IKKE sant. Det var helt frivillig fra hennes side. Hun gav meg tilogme blowjob.

Hva gjør jeg nå? Har allerede fortalt to kompiser at jeg pulte henne, så dette kommer ut i vennegjengen uansett.

Ta kontakt med advokat angående truslene hun kommer med.Ta opptak av alle fremtidige samtaler med henne.Be advokat om å kontakte politiet slik at politiet kan få utskrift ifra tlf-selskapet av samtalen hvor hun truet med falsk anmeldelse av voldtekt.Deretter anmelder du henne.

Skrevet

TS: Du er nå rimelig dust i hue som knuller ei som har type, og deretter sladrer til venna dine. Du er vel klar over at hvis typen hennes får vite dette så kommer han til å komme etter deg?

Begynn å bruke hue litt her a...

Ja du kan tro at du kan stole på vennene dine, men de har sikkert sviktet deg før npr det gjelder å fortelle ting videre.. Det har vi alle sviktet i flere ganger. Leksa her er at man ikke skal stole på noen!

Skrevet

I tillegg til at jeg er svært enig i det som blir sagt over her, så må jeg bare si at jeg er imponert over holdningen din på en veldig negativ måte. Så lenge det ikke angår deg eller får konsekvenser for deg så gjør du som du vil, uansett om det er riktig eller ikke. Virker som du er den typen som ikke bryr seg om verden går under så lenge det ikke angår deg. Det er noe som heter moral og fornuft. Er det kanskje for mye å be deg vokse opp? I guess...

Skrevet

Samme situasjon som Pelle i Hotel Cæsar: Cathrine Hove truet ham med politianmeldelse for voldtekt dersom pelle fortalte noen om ONS de hadde.

På den måten kan mange uskyldige stakkars menn bli tiltalt. Det er feil...

Skrevet

Jeg har ikke noe ansvar overfor typen hennes. Det er hun som er sammen med ham, da er det hun som må samle beina. At vi lå sammen viser jo bare at hun er en utro drittkjerring, og typen hennes fortjener noe mye bedre.

Sånn sett så gjør jeg ham en tjeneste. Hvis jeg hadde dame, og en fyr pulte henne, så kan jeg jo ikke legge skylden over på ham? Er jo den parten som er utro sin feil!

Men tilbake til saken:

Hva om hun gjør alvor av det? Jeg leste en plass at de fleste voldtekter blir henlagt. I vårt tilfelle blir det jo bare ord mot ord, men det er jeg som har rett.

Uansett om hun skulle finne på noe slikt tull, så blir jeg ikke dømt uskyldig tipper jeg. Likevel, en kan vel aldri bli helt "frikjent" for noe slikt... Er dritnervøs.

Gjest provosert
Skrevet

Irriterende når folk må svare, og ikke klarer å holde seg til tema! Med mindre typen hennes er en god kompis av TS, synes jeg det er jenta som har gjort noe galt her. Selvfølgelig idiotisk av ts også, men han har ikke ansvar for hennes forhold. Å true med voldtekt er noe av det mest respektløse jeg noensinne har hørt..tenk på de som faktisk har blitt voldatt, og hvor mye slit de har med å bevise det pga sånne som henne. Det er jo alle jenters mareritt, så jeg ville aldri truet noen med dette. Kvitt deg med henne som venn, forklar kompisene dine situasjonen, og gjerne informer henne om hvor hensynsløs hun er for, voldekt er en forferdelig situasjn, både for offeret og gutter som blir unskyldig beskyldt av syke jenter som henne selv..

Skrevet

Jeg skjønner deg på en måte.. Det er ikke ditt ansvar at hun har kjæreste. Selv om jeg ikke synes det er greit det du gjorde, så tenker jeg ikke å dømme deg for det. MEN å fortelle det til vennene dine? Der ba du om trøbbel, hva i allverden tenkte du? :P

Men jeg støtter førstemann her oppe. Fortell kompisene hva hun har truet med, og sørg for at de ikke sier noe videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...