Gå til innhold

Eastenders idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere Eastenders-avhengige her? Jeg satt alene og koste meg med strikketøy og dagens EE-episode, men ble fullstendig slått ut da vi fikk se hvem som var faren til Heathers baby! Darren?? Jeg kunne ikke la være å bryte ut i et høylytt VRÆÆÆL!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere Eastenders-avhengige her? Jeg satt alene og koste meg med strikketøy og dagens EE-episode, men ble fullstendig slått ut da vi fikk se hvem som var faren til Heathers baby! Darren?? Jeg kunne ikke la være å bryte ut i et høylytt VRÆÆÆL!!

Husker jeg så den serien på 80-tallet. Da Michelle fikk barn med han pubeieren. Er noen av de samme personene med nå lenger? Utrolig at serien har gått så lenge.

Skrevet

Det er nok ikke så mange som du ville kjenne igjen nå. Men du husker kanskje Dot? Hun er still going strong og har ikke forandret seg så mye! Og Pat har også vært med i mange år:)

Gjest Gjest_Rox_*
Skrevet

Wow en felles eastender avhengig, oss er det nok ikke så alt for mange av :)

Synes Darren som faren er lite sannsynlig....hadde vært mye bedre om det var feks Phil og det hadde slått gnissninger mellom Heather og Shirley eller noe sånt :)

har en stygg uvane med å lese spoilere på www.digitalspy.co.uk, så kom ikke som noen overraskelse, klarer bare ikke å la være :sjenert:

Skrevet

Å, så morsomt med en Eastenders-kollega! :) Ikke lett å holde seg unna spoilere, nei. Men jeg anstrenger meg alt jeg kan for ikke å se på disse sidene, jeg vil så gjerne bli overrasket når jeg ser episodene på TV.

Ja, Darren var en merkelig overraskelse. Da blir det bråk med den unge forloveden hans og familien. Og hvis Heather følte seg latterliggjort fra før, gjør jo dette ikke saken særlig bedre.

Hadde håpet det var Minty, jeg, tror egentlig de to kunne ha passet sammen. Damen til Minty er jo hyggelig nok, men jeg tror egentlig ikke Minty er helt komfortabel med henne. Shirley og Phil passer egentlig godt sammen, da, men det blir alltid så mye surr med Phil og damene hans, så det blir vel ikke noe greie på det heller.

Hvem er din yndlingsperson i EE? Jeg synes Pat er en grepa dame og så er det morsomt med Michell-søstrene. Men jeg blir gal av den skrikete stemmen og det ubehagelige vesenet til Bianca! Den gale ungeflokken hennes også.

Ja, dette ble mye skravling, men dette er den eneste serien jeg følger med på. :fnise:

Skrevet

Darren? Vent hvem er Darren er det han gutten? Elsker eastenders, men vet ikke når det er. Noen som kan gi meg timeplanen her?

Skrevet

Ja, Darren er gutten som går i dress og ordner med taxier og biler. Han heter Miller til etternavn og er broren til Dawn som nå har reist bort med Gary.

Eastenders går på BBC Entertainment mandag til torsdag klokken 1845, eller noen ganger 1850. Tror de går i reprise neste morgen klokken 730. Og på lørdag og søndag går alle episodene på rad på formiddagen:), den såkalte omnibusen :)

Skrevet (endret)
Ja, Darren er gutten som går i dress og ordner med taxier og biler. Han heter Miller til etternavn og er broren til Dawn som nå har reist bort med Gary.

Eastenders går på BBC Entertainment mandag til torsdag klokken 1845, eller noen ganger 1850. Tror de går i reprise neste morgen klokken 730. Og på lørdag og søndag går alle episodene på rad på formiddagen:), den såkalte omnibusen :)

Tusen Takk! Nå skal jeg begynne å få meg meg alt. Hater å se på det en dag og så neste gang har det skjedd et eller annet dramatisk jeg ikke fikk med meg :fnise:

Ser på det nå og jeg må innrømme at det er litt ekkelt at lille Darren har pult Heather! Er ikke hun litt gammel. Er ikke det ulovelig?

Endret av Chiyo
Gjest Gjest_Rox_*
Skrevet
Darren? Vent hvem er Darren er det han gutten? Elsker eastenders, men vet ikke når det er. Noen som kan gi meg timeplanen her?

Darren Miller, lillebroren til Dawn , som er en "stor forettningsmann mann" og nyforlovde med Libb Fox..

Det går på BBc Entertainment mandag til og med torsdag klokken 18.45 eller 18.50, variere litt...

går også reprise tidligere på dagen neste dag og "kavalkade" med alle ukens episoder etter hverandre på lørdag og søndag formiddag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...