Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er det ikke slik at når man tar ut penger og også hver gang man bruker kort så må man betale en viss sum til banken? Noen som vet sånn ca hvor mye det er? Betaler alltid med kontanter når jeg handler, men vurderer litt om jeg skal begynne å bruke kun kort så jeg får litt mer orden i pengene.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Er det ikke slik at når man tar ut penger og også hver gang man bruker kort så må man betale en viss sum til banken? Noen som vet sånn ca hvor mye det er? Betaler alltid med kontanter når jeg handler, men vurderer litt om jeg skal begynne å bruke kun kort så jeg får litt mer orden i pengene. Bruk Landkreditt så handler du gratis.
Gjest Iah Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er mange banker som ikke har gebyr på kortbruk. Det er bare å gjøre litt research.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 OT: Hvordan vil du få mer orden i pengene ved bare å bruke kort? *nysgjerrig*
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 OT: Hvordan vil du få mer orden i pengene ved bare å bruke kort? *nysgjerrig* Jeg er "alergisk" mot småpenger så har laget meg en litt dum uvane med at jeg ikke bruker penger mindre enn 50-lapper. Så det har endt med at jeg har en skuff hjemme med kanskje 2000 kroner i småpenger Men veksler de i innimellom da så "kaster" ikke penger. Derfor tenkte jeg kanskje jeg kunne begynne å bruke kort så slipper jeg det. Også har jeg heller ikke noe system så jeg vet ikke helt 100% hvor mye jeg bruker på dagligdagse ting i måneder heller. Så bruker jeg kort så kan jeg jo bare se på kontoutskriften en gang i måneden så blir jeg 100% sikker.
Jade Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Synes det er veldig greitt å betale med kort. Når man har brukt for mye, kan man lett gå inn i kontoutskriften å se hvor syndeforbruket er. Flere banker uten gebyrer ved betaling. Skandiabanken er en av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå