Gå til innhold

Vil bli slikket i rumpen

Anbefalte innlegg

Gjest _Jente20_
Skrevet

Jeg har en "ting" for å bli slikket i rumpa, og da mener jeg ikke bare litt, men skikkelig, og gjerne når jeg står på alle fire og blit litt "ydmyket".. Er ellers ikke stor fan av anale aktiviteter, men dette synes jeg er skikkelig deilig! Er det unormalt? er noen mannfolk som liker å gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig, hvis du leter litt her finner du flere tråder om det samme, skrevet av folk som har samme preferanser!:)

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg har en "ting" for å bli slikket i rumpa, og da mener jeg ikke bare litt, men skikkelig, og gjerne når jeg står på alle fire og blit litt "ydmyket".. Er ellers ikke stor fan av anale aktiviteter, men dette synes jeg er skikkelig deilig! Er det unormalt? er noen mannfolk som liker å gjøre dette?

Normalt schmormalt, spiller det noen rolle hvis du liker det da. Hva er normalt?

Jeg tenner veldig på kåthet og hvis du var min kvinne og hadde likt det så hadde du ikke trengt å be meg 2 ganger, men du måtte mest sannsynligvis måtte gjengjelde tjenesten.

Skrevet

Helt normalt, slikker ofte jenta mi i rumpa og putter en liten finger oppi der;)

Gjest -_jente20_-
Skrevet
Normalt schmormalt, spiller det noen rolle hvis du liker det da. Hva er normalt?

Jeg tenner veldig på kåthet og hvis du var min kvinne og hadde likt det så hadde du ikke trengt å be meg 2 ganger, men du måtte mest sannsynligvis måtte gjengjelde tjenesten.

Men, jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å gjøre det tilbake!!

Skrevet (endret)

Får håpe han ikke vil ha det tilbake, da. Ellers så slikker jeg rumpe til tunga detter av hvis klimaet og geografien er innbydende.

Men når det gjelder ydmyking, så er det som regel motsatt. Det er som regel den dominante som blir slikket i rumpa, og den underdanige som blir nedverdiget og må slikke rumpe. (Ikke i min verden, men så driver ikke jeg med dom/sub saker heller.)

Endret av Rimmern
  • Liker 2
Skrevet
Hva er innbydende da?

Jeg vet ikke om det bare er meg, men i min verden er ikke alle rumpehull skapt like.

Jeg liker best når det er mange linjer/folder, som en stjerne.

De minst interessante er de hvor det bare er et glatt hull inn.

Skrevet
Det er helt vanlig, hvis du leter litt her finner du flere tråder om det samme, skrevet av folk som har samme preferanser!:)

Ja mange mistenkelig like innlegg om dette. Hehe. Men igjen, hvorfor dette fokuset på hva som er vanlig og ikke. Selv om nok en god del ting er vanligere i slike nettforum enn ute i det virkelige liv, så er det jo hva man selv og partneren vil og ikke vil som teller. Det bør jo ikke være slik at man tror man må gjøre noe fordi det er vanlig, eller at man må la være fordi det ikke er vanlig.

Skrevet

Dette er nok ganske normalt, ingenting ekkelt med det.

Skrevet

jeg liker det godt og. men ikke hver gang. for da kan det bli kjedelig da. men det gjør eg ingenting.. fikk nesten lyst til og møte samboern nå jeg.. får vente til i kveld vel. :lur:

• 10 måneder senere...
Skrevet

Kjæresten min gjør det ganske mye på meg. Deilig!

Skrevet

Nei,er ikke unormalt det,synes jeg.

Skrevet

Jeg liker best når det er mange linjer/folder, som en stjerne.

En perfekt designerrumpe, altså. Du har ikke prøvd noe om du ikke har vært sammen med en skikkelig bukett av en hemoroide-rumpe. ;)
  • Liker 3
Skrevet

Helt normalt! ;)

• 7 år senere...
Skrevet

Ja jeg hevet om en som elsker å utføre akkurat det du snakker om der,kanskje dere burde bli kjent?

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
5 minutter siden, damon6 skrev:

Ja jeg hevet om en som elsker å utføre akkurat det du snakker om der,kanskje dere burde bli kjent?

Dette var jo bare en 8 år gammel tråd 😂

Skrevet
På 2.10.2010 den 16.36, Gjest Agate skrev:

Nei,er ikke unormalt det,synes jeg.

Er rompa passe deilig så stiller jeg opp,har gjort det før gjør det gjerne igjen km digg

Skrevet
4 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Dette var jo bare en 8 år gammel tråd 😂

Hviste ikke jeg,får ikke sove,så da søker jeg på det som gjør meg kår,noen som er interessert nå får tida tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...