DDuck Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei. Jeg har vært plaget med en del vondt i livmoren og magen til nå i svangerskapet, og fant ut jeg skulle kjøpe meg en varmeflaske for å døyve smertene. Men så fikk jeg høre at det var ikke bra for fosteret hvis mammaen har feber, og da kom problemstillingen: Det blir veldig varmt på magen der jeg har flasken... omtrent febervarmt.. kan dette da være skadelig for fosteret??
Kara W Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg ville ikke tatt en glovarm varmeflaske rett på magen, men så lenge du har noe stoff imellom eller den ikke er veldig varm går det bra. Det viktige er at du ikke blir overopphetet, men det kjenner du om holder på å se (svimmel, økt puls osv). Nå er du ikke så veldig langt på vei, men etterhvert som barnet blir større og kan ligge så du kjenner det mot huden din vil den kunne synes det er ubehagelig. Enn så lenge er den lille godt polstret der inne.
Edie Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Det går nok bra med tanke på fosteret, men pass på å ikke ha varmeflaska rett på huden, ha stoff i mellom! (Jeg fikk et stort brannsår på magen av rispose under fødselen (selv med stoff mellom))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå