Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #21 Del Skrevet 16. november 2009 ååååhhh...mye fint Jaaa! Jeg gleder meg til pakken kommer Blir spennende å prøve OPI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #22 Del Skrevet 16. november 2009 I dag har jeg bestilt Bumble and Bumble - Sjampo - Balsam - Hårkur i serien Creme de Coco Bestilte også Hair Powder siden jeg aldri har prøvd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. november 2009 #23 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe, tror ikke gutter frivillig vil bli med på kurs om "hvordan være romantisk". Haha, hvem sa det skulle være frivillig, vi tvinger dem selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #24 Del Skrevet 16. november 2009 Haha, hvem sa det skulle være frivillig, vi tvinger dem selvfølgelig Hahaha God idé! Send ham hit på kurs-weekend > : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. november 2009 #25 Del Skrevet 18. november 2009 Bestilte Dermalogica Active Moist og Guinot Gommage Biologique Peeling Nå lager jeg vafler, skal bort til svigerbestemor og kose oss =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill&Vakker Skrevet 19. november 2009 #26 Del Skrevet 19. november 2009 Guinot biological peeling er bare elsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. november 2009 #27 Del Skrevet 19. november 2009 I dag har jeg bestilt Bumble and Bumble - Sjampo - Balsam - Hårkur i serien Creme de Coco Bestilte også Hair Powder siden jeg aldri har prøvd det spent på disse har vurdert å bestille de selv, creme de coco høres så deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 19. november 2009 #28 Del Skrevet 19. november 2009 Guinot biological peeling er bare elsk Har aldri eid den selv, men vi brukte den på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 19. november 2009 #29 Del Skrevet 19. november 2009 spent på disse har vurdert å bestille de selv, creme de coco høres så deilig ut Ja, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 23. november 2009 #30 Del Skrevet 23. november 2009 Endelig ferdig med anatomi-eksamen !! Gikk bra, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. november 2009 #31 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Så bra Tenker det er deilig å være ferdig! Har du flere igjen? Endret 23. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 23. november 2009 #32 Del Skrevet 23. november 2009 Så bra Tenker det er deilig å være ferdig! Har du flere igjen? Det er himmelsk! Da var den steinen av skulderen liksom Har en på torsdag, og deretter er det på ny med blanke ark på mandag. Puuuh!!! Jeg vil feire !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 27. november 2009 #33 Del Skrevet 27. november 2009 Christabelle!? Hvor er du!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. november 2009 #34 Del Skrevet 27. november 2009 Lurer jeg også på. Har du slettet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå