Gjest Christabelle Skrevet 11. november 2009 #1 Del Skrevet 11. november 2009 Hei, jenter. Jeg starter en ny dagbok fordi jeg plutselig ikke var så anonym lengre I dag skal jeg bestille produkter fra The Soap Shop *weee* Spesifikasjon kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. november 2009 #2 Del Skrevet 11. november 2009 Hehe, greit med en ny fresh start innemellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 12. november 2009 #3 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe, greit med en ny fresh start innemellom Ja, det er det Litt skummelt med en lang dagbok, for jeg husker ikke hva jeg har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har bestilt litt produkter fra The Soap Shop: * Love Ylang Skin Smoothy - en fuktighetskrem for kropp og ansikt. * Gone a Bit Mange Lolly Soap - Såpe på pinne <3 * Fluffy White Clouds Shea Butter Cake - Badebombe. * Monkey Conditioning Mask - Hårkur. * Rehab Massage Bar - Massasjebar. Dette kom på 24,45 pund, som tilsvarer ca 230 kroner. Gleder meg til å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. november 2009 #5 Del Skrevet 13. november 2009 DEEEEER var du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 DEEEEER var du jo Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. november 2009 #7 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har bestilt litt produkter fra The Soap Shop: * Love Ylang Skin Smoothy - en fuktighetskrem for kropp og ansikt. * Gone a Bit Mange Lolly Soap - Såpe på pinne <3 * Fluffy White Clouds Shea Butter Cake - Badebombe. * Monkey Conditioning Mask - Hårkur. * Rehab Massage Bar - Massasjebar. Dette kom på 24,45 pund, som tilsvarer ca 230 kroner. Gleder meg til å teste kult spennende med nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #8 Del Skrevet 13. november 2009 kult spennende med nye ting! Ja, jeg gleder meg som en unge på julaften! Håper disse produktene er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #9 Del Skrevet 13. november 2009 Herregud, jeg har verdens beste kjæreste! Han kom hjem med denne i går! Bare fordi .. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene ham! :rødme: Det er litt over en uke til første eksamen. IIk, jeg har ikke begynt å lese enda !! Har brukt så mye tid på bloggen. Må prøve og legge den litt unna nå. Kjenner at nervene begynner å komme snikende ;( Dere må forresten bli med på konkurransen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #10 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har bestilt litt fra AllCosmeticsWholeSale: * Urban Decay 24/7 Glide On Pencil i fargen Lucky * MAC Pigment-prøver i fargene Mauvement, Hello Kitty Milk, Aire De Blue, Gold Mode, Violet og Cocomotion. * OPI Suede Nail Lacquer i fargen You Don't Know Jacques! * OPI Nail Lacquer i fargen Do You Lilac It? og Tickle My France. * Stila Blush Duo i fargen Pink & Nude. Dette kom på 79 dollar, inkludert shipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 13. november 2009 #11 Del Skrevet 13. november 2009 Sånn Da har du 11 blogglesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #12 Del Skrevet 13. november 2009 Sånn Da har du 11 blogglesere Ikke dårlig etter en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 14. november 2009 #13 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde helt glemt at jeg hadde betalt for MAC Paintpot i fargen Painterly da jeg var på MAC sist. Den kom i posten i dag Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. november 2009 #14 Del Skrevet 15. november 2009 Hvor finner man hva shippingen koster på AllCosmeticsWholesale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 15. november 2009 #15 Del Skrevet 15. november 2009 Hvor finner man hva shippingen koster på AllCosmeticsWholesale? øh... tror du bare putter sakene du skal ha i kurven, og går videre til å du får totalsummen? Jeg husker ikke helt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 15. november 2009 #16 Del Skrevet 15. november 2009 Æsj, jeg brukte en time på å legge makeup, og skulle ta bilder til bloggen, men lys hadde jeg glemt .. Hvordan skal jeg klare å få fargene til å vises?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #17 Del Skrevet 16. november 2009 Fikk besøk av en venninne i går, som hadde med seg bursdagsgave YSL Faux Cils . Hun kjenner meg altfor godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. november 2009 #18 Del Skrevet 16. november 2009 Herregud, jeg har verdens beste kjæreste! Han kom hjem med denne i går! Bare fordi .. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene ham! :rødme: Ja, du har nok verdens beste kjæreste. Kan ikke han arrangere kurs så jeg kan melde på min kjære? Min har en del å lære når det gjelder romantikk. Jeg har bestilt litt fra AllCosmeticsWholeSale: * Urban Decay 24/7 Glide On Pencil i fargen Lucky * MAC Pigment-prøver i fargene Mauvement, Hello Kitty Milk, Aire De Blue, Gold Mode, Violet og Cocomotion. * OPI Suede Nail Lacquer i fargen You Don't Know Jacques! * OPI Nail Lacquer i fargen Do You Lilac It? og Tickle My France. * Stila Blush Duo i fargen Pink & Nude. Dette kom på 79 dollar, inkludert shipping. Uhh, billig og farlig, farlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. november 2009 #19 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har bestilt litt fra AllCosmeticsWholeSale: * Urban Decay 24/7 Glide On Pencil i fargen Lucky * MAC Pigment-prøver i fargene Mauvement, Hello Kitty Milk, Aire De Blue, Gold Mode, Violet og Cocomotion. * OPI Suede Nail Lacquer i fargen You Don't Know Jacques! * OPI Nail Lacquer i fargen Do You Lilac It? og Tickle My France. * Stila Blush Duo i fargen Pink & Nude. Dette kom på 79 dollar, inkludert shipping. ååååhhh...mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. november 2009 #20 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, du har nok verdens beste kjæreste. Kan ikke han arrangere kurs så jeg kan melde på min kjære? Min har en del å lære når det gjelder romantikk. Uhh, billig og farlig, farlig . Hehe, tror ikke gutter frivillig vil bli med på kurs om "hvordan være romantisk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå