Leanne Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Min mann har i grunn alt han trenger... så jeg tenkte at julegaven i år kunne være en weekend på spa hotell - bare oss to uten barn :rødme: Vi bor i oslo område, så tenkte kanskje vi kunne kjøre over til Sverige for å få følelsen av å være litt på tur, komme oss litt bort.. Og det er vel også kanskje litt penger å spare ved å reise til Sverige? Noen som vet om et koselig SPA hotell i Sverige?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Spa & Resort Strømstad. Ikke så langt å kjøre heller da det er i Strømstad.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Kjenner noen som drar på SPA til Varberg hvert år fordi de er så fornøyde. Det er jo litt lenger enn Strømstad, men veien nedover i Sverige er jo stort sett veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Kjenner noen som drar på SPA til Varberg hvert år fordi de er så fornøyde. Det er jo litt lenger enn Strømstad, men veien nedover i Sverige er jo stort sett veldig bra. Det var visst flere spa-hoteller i VArberg når jeg søkte på nett, men det som de jeg kjenner er så fornøyde med heter Varberg Kurort og Spa. Fant en link også; http://www.comwell.dk/spaophold/spahotelle...arbergs_kurort/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå