MarianneE Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Har lyst til å finne på noe hyggelig før jul med min datter på 2.5 år. Noen som har et forslag eller to til aktiviteter vi kan finne på?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 -Pepperkakebaking (selv om det kanskje blir mamma som må gjøre mesteparten) -Pynte pepperkake hus/pepperkaker med melis og nonstop -Male bilde (fin julegave fra barnet til besteforeldre/tanter/onkler, har selv fra nevø hengende på veggen) -Pynte papp juletre med glitter og paljetter (klippe og lime) -Pakke inn pakke til frelsesarmeen (Brukte fine klær og leker som blir pakket inn, på lappen skriver man hvem det passer til)
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Datteren min (som er 3) og jeg skal dekorere julekuler som besteforeldrene skal få i julegave. Har kjøpt billige julekuler, og dekorerer dem med glitter og juleklistremerker. Når de er så små (under 4-5), så er det kanskje ikke så mye de klarer på egenhånd, men med litt hjelp så går det fint. Kakebaking er populært! Dere kan jo f eks lage store pepperkakehjerter som kan henges opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå