Strikk Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg lurer på en ting. Jeg har lastet ned en del applikasjoner til iPhonen min. Da jeg koblet telefonen min til pc'en min begynte den å sykronisere. Nå er alle applikasjonene fjernet fra telefonen. De ligger nå i biblioteket mitt under 'programmer'. Hvordan får jeg dem tilbake på telefonen? Det nytter ikke "å dra" dem over, arrrg!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg lurer på en ting. Jeg har lastet ned en del applikasjoner til iPhonen min. Da jeg koblet telefonen min til pc'en min begynte den å sykronisere. Nå er alle applikasjonene fjernet fra telefonen. De ligger nå i biblioteket mitt under 'programmer'. Hvordan får jeg dem tilbake på telefonen? Det nytter ikke "å dra" dem over, arrrg! Aner ikke, men Apple kan jo ta seg denne typen friheter. Folk (les: sauene) vil likevel lovprise dem opp i skyene. Dersom du setter pris på dine forbrukerrettigheter, så gjør du best i å kaste denne iPhonen i søplebøtta og heller kjøpe deg en mobiltelefon fra et selskap som respekterer kundene sine.
TanteBrun Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 De er fjernet fra iPhonen din, men du har jo ikke mistet dem Det du gjør for å få de tilbake er å koble til telefonen som når du synkroniserer, går inn på programmer i "linjen"/menyen øverst på siden (ikke i menyen til venstre), der har du alt du har på telefonen - oversikten, programmer, podcaster, musikk etc. (ligger ved siden av hverandre) I "fliken" programmer kan du da bare krysse av for de programmene du da vil ha og så synkronisere igjen. Det samme kan du gjøre hvis du vil ha bort noen programmer. ..ble dette forståelig..? :klø:
Strikk Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Til gjest: Blæ! Til TanteBrun: Ja, jeg skjønte det! Jeg fikk det til også
TanteBrun Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Til TanteBrun: Ja, jeg skjønte det! Jeg fikk det til også Så fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå