eng Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei. Er en mann på drøyt 30 og gift med en flott brunette. Etter hva jeg vet har hun aldri vært med andre menn enn meg. Som en litt uformell undersøkelse kunne jeg tenke meg å vite hva deres erfaringer er rundt utroskap. Hvor mange av dere, da spessielt jenter på 30 + har vært utro, enten som en one night stand, eller som lengre sexuelle forhold? Tenker de fleste damer får tilbud når de er på jobbreiser eller julebor, veninnehelger osv. Hvor ofte skjer det dere at andre menn byr dere på litt sengekos? For meg vil det ikke bety så mye, så lenge det er bare sexuelt... Hun ville nok aldri fortalt meg det hvis det hendte, men kunne tenke meg å vite hvor sansynlig det er, at hun enten har benyttet seg av anledningen og om dette er en anledning som ofte byr seg.
Gjest giftkvinne Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hei. Er en mann på drøyt 30 og gift med en flott brunette. Etter hva jeg vet har hun aldri vært med andre menn enn meg. Som en litt uformell undersøkelse kunne jeg tenke meg å vite hva deres erfaringer er rundt utroskap. Hvor mange av dere, da spessielt jenter på 30 + har vært utro, enten som en one night stand, eller som lengre sexuelle forhold? Tenker de fleste damer får tilbud når de er på jobbreiser eller julebor, veninnehelger osv. Hvor ofte skjer det dere at andre menn byr dere på litt sengekos? For meg vil det ikke bety så mye, så lenge det er bare sexuelt... Hun ville nok aldri fortalt meg det hvis det hendte, men kunne tenke meg å vite hvor sansynlig det er, at hun enten har benyttet seg av anledningen og om dette er en anledning som ofte byr seg. Jeg er en attraktiv kvinne og vært gift noen år. Jeg syntes ikke det er så ofte at anledninger byr seg så fostår nesten ikke at det er så mye utroskap. Og jeg er ofte ute med venninner, på turer, sosialt på jobb etc. Men, jeg har vært utro med èn person ved et par anledninger, men i løpet av de siste ti år så har det vært den eneste anledningen som har vært aktuell faktisk.
eng Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg er en attraktiv kvinne og vært gift noen år. Jeg syntes ikke det er så ofte at anledninger byr seg så fostår nesten ikke at det er så mye utroskap. Og jeg er ofte ute med venninner, på turer, sosialt på jobb etc. Men, jeg har vært utro med èn person ved et par anledninger, men i løpet av de siste ti år så har det vært den eneste anledningen som har vært aktuell faktisk. Takk for svaret. Har du vært gift mens du har vært sammen med denne elskeren din?
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Av nysgjerrighet, er dette noe du tenner på, eller er redd for, eller bare lurer på? Jeg har aldri vært utro, har hatt sex med en annen i en fase hvor jeg mente det var slutt, men ikke han, får heller ikke haugevis med sextilbud, men de jeg får er svært ofte gift.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Av nysgjerrighet, er dette noe du tenner på, eller er redd for, eller bare lurer på? Akkurat det pirret min nysgjerrighet også.
Gjest giftkvinne Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Takk for svaret. Har du vært gift mens du har vært sammen med denne elskeren din? ja det var mens jeg var gift, men det var ikke akkurat elskeren min. Det skjedde tilfeldig ved noen få anledninger. Det var spennende og deilig og jeg angrer ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 De fleste kvinner er utro i løpet av livet. Sånn er det bare. Aksepter det eller la være å inngå forhold med kvinner.
eng Skrevet 13. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2009 Akkurat det pirret min nysgjerrighet også. Må vell egentlig innrømme at det tenner meg endel. Pleier gjerne fantasere om henne sammen med andre menn når vi har sex. Nå hun er på jobbreise eller ute med venninner tenker jeg alltid på om hun tilbringer natta under en aller annen stud, i ekstatisk nytelse. Bor vell en liten cuckold også i meg:-)
Gjest MikeWaters Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Må vell egentlig innrømme at det tenner meg endel. Pleier gjerne fantasere om henne sammen med andre menn når vi har sex. Nå hun er på jobbreise eller ute med venninner tenker jeg alltid på om hun tilbringer natta under en aller annen stud, i ekstatisk nytelse. Bor vell en liten cuckold også i meg:-) Da syntes jeg du skal prate med henne, og forsiktig føle deg litt frem. Husk at virkeligheten ofte er mer brutal enn fantasien, men det er du vel sikkert klar over.
eng Skrevet 13. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2009 Da syntes jeg du skal prate med henne, og forsiktig føle deg litt frem. Husk at virkeligheten ofte er mer brutal enn fantasien, men det er du vel sikkert klar over. Er klar over det. Men engster meg nok mest for henes reaksjon hvis jeg bringer dette på banen. At hun skulle ønske å realisere dette skal jeg nok taklke..
Gjest MikeWaters Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Er klar over det. Men engster meg nok mest for henes reaksjon hvis jeg bringer dette på banen. At hun skulle ønske å realisere dette skal jeg nok taklke.. Det går nok fint, ta det som sagt veldig forsiktig, for hun vil garantert spørre deg om dine motiver for dette. Hun vil nok tenke at du ønsker at hun skal ha sex med andre, slik at du selv skal få lov. Du får holde samtalen helt hypotetisk, si at du hadde en drøm at hun hadde sex med en annen eller noe i den duren.......føl deg frem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå