Gå til innhold

kort, tynnt og slitt hår

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_solaa_*
Skrevet

Hei=)

Håret mitt er utrolig tynt og vokser sakte. Det vokser liksom aldri lengre ned enn til skuldrene. Er det noen er som kunne gitt meg noen tips til hvordan å få håret til å vokse fort og bli tykkere? Tips til bra hårkurer ellernoe :D

Er virkelig lei av håret mitt nå, vil så gjærne ha langt tykkt hår uten slitte tupper =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ikke få tykkere hår. det er fysisk umulig. men du kan bruke produkter som får håret til å virke tykkere.. noen mennesker får heller aldri hår enn lengere en til skuldrene, håret tåler det bare ikke. håret vokser 1-2 cm i måneden, du kan prøve fast shampo og spise b-vitaminer.. men ingen garanti for at noe hjelper. det eneste som hjelper mot slitte tupper er å klippe dem, ofte. hvis ikke så kryper de bare oppover i håret og du vil aldri få et langt sunt hår.

finnes masse volumprodukter for tynt hår som gjør at det virker tykkere. gå inn på eks. look fantastic og søk etter volum produkter. :)

Gjest Gjest_solaa_*
Skrevet

jeg bruker å stusse håret hver 3mnd, visst ikke blir det seende forferdelig ut(a)

Har tenkt på FAST shampooen og balsamen. Men har hørt noe om at den tørker ut håret noe veldig :/

Noen her som kanskje har noen erfaringer med FAST? =)

Skrevet

Hei!

1. Det er ingen shampooer, produkter eller behandling utenfra som kan gi deg tykkere hår. Dessverre. :snurt:

2. For å få tykkere og sunnere hår må du begynne fra innsiden. Altså riktig kosthold. Mye protein, sunne fettsyrer og tilstrekkelig vitaminer og mineraler (spesielt vitamin B).

3. For å ikke slite på det håret du har er det viktig at du ikke skader det for mye fysisk. Altså, retter det ut, føhner det for mye, børster det for ofte osv. Det er også viktig at du klipper tuppene ofte, og det skriver du at du gjør, så det er bra! :)

Håper det hjalp deg litt. Er dessverre ingen snarveier til tykt hår, men man må bare ta tiden til hjelp og gjøre minst mulig med det. Lykke til!!

Gjest Gjest_solaa_*
Skrevet

tusen takk =)

får vel la føneren hvile litt(a) Jeg får kanskje prøve med b-vitaminer. Håper det hjelper :]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...