Steinar40 Skrevet 17. november 2009 #61 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg kaller det drittslenging fordi konseptet er å kaste litt dritt i trynet på mannen å se hvordan han tørker det av seg. Tar han tak i kjolen til den nærmeste jenta å tørker det av der, slenger han det tilbake, tar han bare i mot og blir sittende å måpe.. Joda, er helt dønn normalt og jo finere jenta er jo mer av dette må du forvente. Men svarer mannen feil mister jenta alt som kan kalles tiltrekning til ham Poenget mitt er at om mengden av slike spørsmål er ute av proporsjon med hvor fin jenta faktisk er så blir det bare kjedelig. Et meget viktig poeng er at det ikke er meningen å juge for å ikke svare feil. Da blir det bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 17. november 2009 #62 Del Skrevet 17. november 2009 Et meget viktig poeng er at det ikke er meningen å juge for å ikke svare feil. Da blir det bare tull. Neida, det handler om hvordan du presenterer deg selv. Er du en raus kar som tjener 2-3 millioner i året og spanderer drikke på hele gjengen fordi at du "kan" gjøre det. Eller er du typen som spanderer drikke "for å få noe igjen". Eller er du han som ikke spanderer drikke og da er egoist\gnier. Når jeg sier at jeg ikke spanderer drikke på folk jeg ikke kjenner så sier jo jeg at "jeg er raus men du kvalifiserer ikke for å få gratis drink enda, prøv en annen gang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 #63 Del Skrevet 17. november 2009 Neida, det handler om hvordan du presenterer deg selv. Er du en raus kar som tjener 2-3 millioner i året og spanderer drikke på hele gjengen fordi at du "kan" gjøre det. Eller er du typen som spanderer drikke "for å få noe igjen". Eller er du han som ikke spanderer drikke og da er egoist\gnier. Når jeg sier at jeg ikke spanderer drikke på folk jeg ikke kjenner så sier jo jeg at "jeg er raus men du kvalifiserer ikke for å få gratis drink enda, prøv en annen gang" Jeg tror nok at vi må være så ærlige at vi innrømmer at vi som mennesker alltid er ute etter "å få noe igjen" - på en eller annen måte. Alle har et ego og det er faktisk helt nødvendig å få noe igjen til en viss grad. Spesielt i et parforhold. Ingen orker å bare gi uten å få noe igjen selv i lengden. Dette er nok da også den største årsaken til at så mange kvinner avslutter parforholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #64 Del Skrevet 17. november 2009 Akkurat så det gjør kvinner, ja... Hva med menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 #65 Del Skrevet 17. november 2009 Akkurat så det gjør kvinner, ja... Hva med menn? Ja, hva med menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 17. november 2009 #66 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror nok at vi må være så ærlige at vi innrømmer at vi som mennesker alltid er ute etter "å få noe igjen" - på en eller annen måte. Alle har et ego og det er faktisk helt nødvendig å få noe igjen til en viss grad. Spesielt i et parforhold. Ingen orker å bare gi uten å få noe igjen selv i lengden. Dette er nok da også den største årsaken til at så mange kvinner avslutter parforholdet. Blir vel bedre og si at man prøver og "smiske seg til noe", smisker du med noen sier du i det hele tatt at den personen du smisker med har noe og kan gi deg noe. Med andre ord at den personen er bedre enn deg i forholdet deres, kvinner tenner på menn som er like gode eller litt bedre enn dem. Mennene som sirkler rundt dem i månedsvis kommer sjelden til og få seg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 #67 Del Skrevet 17. november 2009 Blir vel bedre og si at man prøver og "smiske seg til noe", smisker du med noen sier du i det hele tatt at den personen du smisker med har noe og kan gi deg noe. Med andre ord at den personen er bedre enn deg i forholdet deres, kvinner tenner på menn som er like gode eller litt bedre enn dem. Mennene som sirkler rundt dem i månedsvis kommer sjelden til og få seg noe Nei, det er jeg ikke enig i. At et annet menneske har noe som jeg vil ha eller trenger, behøver absolutt ikke å ha noe å gjøre med at dette mennesket er bedre enn meg. Og jeg kan ikke regne med at dette mennesket vil gi meg det gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 17. november 2009 #68 Del Skrevet 17. november 2009 Nei, det er jeg ikke enig i. At et annet menneske har noe som jeg vil ha eller trenger, behøver absolutt ikke å ha noe å gjøre med at dette mennesket er bedre enn meg. Og jeg kan ikke regne med at dette mennesket vil gi meg det gratis. Poenget er at folk ikke liker og få ting gratis, alt smaker bedre når du må jobbe litt for det. Jenta tenner ikke før hun føler at hun og må jobbe for og få mannen på samme måte som han må jobbe for kvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. november 2009 #69 Del Skrevet 17. november 2009 Poenget er at folk ikke liker og få ting gratis, alt smaker bedre når du må jobbe litt for det. Jenta tenner ikke før hun føler at hun og må jobbe for og få mannen på samme måte som han må jobbe for kvinnen. Joda, dette vil nok ofte være sant. Job satisfaction. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 17. november 2009 #70 Del Skrevet 17. november 2009 Joda, dette vil nok ofte være sant. Job satisfaction. Aye, med en gang jenta begynner å tenke på hva HUN skal si eller gjøre for at mannen skal like henne så er tiltrekningen i gang for fult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 18. november 2009 #71 Del Skrevet 18. november 2009 Nah. Jeg liker best når det er tosidig. Jeg kan godt jakte litt noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #72 Del Skrevet 19. november 2009 Det er jo bare en subtil forskjell på det å være dominant og det å være dominerende her vettu. Forskjellen ligger egentlig bare i hva du sier høyt hehe , kanskje lite i oppførsel/tanker som skiller de, men er alikavel to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #73 Del Skrevet 19. november 2009 Men det er jo nettopp pyntedukker man jager etter i første omgang, når jeg går bort og sier hei til en jente så er det i 90% av tilfellene fordi at hun ser bra ut. Du går etter det du ser først, som er utseende, smil og kroppspråk generelt. Deretter går du etter andres inntrykk av personen, feks hvordan vennene til han eller henne behandler henne og når du har snakket litt med denne personen går du etter personlighet. Så er det og sånn at jo bedre du ser ut jo mer bitch må du være for å få litt fred i livet ditt, dessverre. Er du en 9 eller en perfekt 10'er så kommer alle gutta i mils omkrets til å ha lyst på deg, så du må sette opp en utvendig bitch personlighet for å fort kunne bli kvitt menn du ikke er interessert i. Er du en 6-7-8 så kan du ikke og trenger ikke å være like kresen i første omgang, for mens jeg godt kan ta litt dritt og slemme kommentarer fra en 9'er eller 10'er mens jeg sjekker ut hvordan den faktiske personligheten til jenta er. Så er ikke det noe jeg aksepterer fra en 6'er eller 7'er. Jenta er helt grei, helt normal, og burde ikke ha noen som helst grunn eller rett til å slenge dritt i trynet mitt. Og om du gjør det så går jeg, det er millioner av andre jenter som henne der ute og om det første hun viser meg er dårlige sider av personligheten hennes så sjekker jeg heller opp noen andre. Hard to get er en screeningprosess der du tester ut mannen, ikke noe du gjør for å være mer attraktiv. Mhm, hele poenget med hard to get/dritslenging er å finne ut om mannen er som de på kvinneguiden kaller det, en dørmatte. Dersom du viser at du ikkje finner deg i dette formidler du så mange kvaliteter som er tiltrekkende som selverdi, selvsikkerhet, status osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #74 Del Skrevet 19. november 2009 Poenget er at folk ikke liker og få ting gratis, alt smaker bedre når du må jobbe litt for det. Jenta tenner ikke før hun føler at hun og må jobbe for og få mannen på samme måte som han må jobbe for kvinnen. Vel, folk liker å få ting gratis , men som du nevnte over så kommer det helt ann på hva som ligger til grunn for at man gjør det. Dersom man gjør det for å vinne aksept, så blir det helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. november 2009 #75 Del Skrevet 19. november 2009 , kanskje lite i oppførsel/tanker som skiller de, men er alikavel to vidt forskjellige ting. Nei, det er ikke 2 vidt forskjellige ting. Det bare oppfattes vidt forskjellig. Ren psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. november 2009 #76 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Mhm, hele poenget med hard to get/dritslenging er å finne ut om mannen er som de på kvinneguiden kaller det, en dørmatte. Dersom du viser at du ikkje finner deg i dette formidler du så mange kvaliteter som er tiltrekkende som selverdi, selvsikkerhet, status osv. Og hva er feil med dørmatter da? Kvinner ønsker jo å få viljen sin stort sett ... Alle kvinners drøm er sannsynligvis en (som hun innbiller seg) "sterk" mann som lar henne få gjøre akkurat som hun vil. Endret 19. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. november 2009 #77 Del Skrevet 19. november 2009 ALLE MENNESKER Steinar ALLE MENNEKSER! Du KAN ikke skjære alle over en kam, samme hvor enkelt det blir og er for deg. Det aller, aller verste, Katemin, er at vi er PMS samtidig. Nå er jeg snart på et stadie der Steinar sine får meg til å tro at han faktisk ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 19. november 2009 #78 Del Skrevet 19. november 2009 Og hva er feil med dørmatter da? Kvinner ønsker jo å få viljen sin stort sett ... Alle kvinners drøm er sannsynligvis en (som hun innbiller seg) "sterk" mann som lar henne få gjøre akkurat som hun vil. Disse to utsagnene er noe av det mest dustete jeg har lest på lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #79 Del Skrevet 20. november 2009 Jah, så enig. Trodde innlegget var ironisk først . Problemet med dørmatter er at de blir kjedelige til slutt. Til dere damer som ikkje tror på det vi sier så skal dere få høre forklaringen på hvorfor vi sier at hard to get er "screen test". Spytter ikkje bare ut randome utsagn her altså.. La oss si man møter en ny person som har en sterk og utgående holdning. Personen virker veldig selvsikker, smart, sterk moral, morsom, osv. Hvordan kan man finne ut om denne personen faktisk har disse kvalitetene? Jo, små tester hvor en utfordrer de forskjellige kvalitetene. Hard to get er et eksempel på en "test". Dette gjør mennesker ubevisst, de fleste er ikkje klar over det . Må huske på at mennesker er dyr som har en visse biologiske kretser innebygd. Testing er i bunn og grunn et av verktøyene for å skille ut en make. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 20. november 2009 #80 Del Skrevet 20. november 2009 Og du tror du har sjangse på meg? Hey! Kan du gå å skaffe meg en øl? Du tror du er så jævlig morsom. Prøver du å sjekke meg opp? Kjøp en drink til meg Hvor gammel er du egentlig? Er du homo? Jeg har diskutert det med venninnene mine, og vi har bestemt oss for å kalle deg åttitallsgutten. Er du alltid så overlegen? Er du alltid så glad? Er det mulig? Hvis det er slik det foregår på sjekkemarkedet i dag, ja da er jeg faen meg glad jeg slipper noe slikt tull! Hadde en dame snakket slikt til meg hadde det ikke kostet meg en kalori å gitt hennne en overhøvlig hun sent glemmer. Sugger med den mentaliteten fortjener null oppmerksomhet og en omgang pryl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå