Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #41 Del Skrevet 14. november 2009 Dersom noen spiller "hard to get", svarer jeg med "hard to care". Damer som ikke er selvsikre nok til å kunne innrømme for seg selv og andre at de synes at noen er interessant/kjekk/søt, gidder jeg ikke å bruke tid på. Damer trenger selvsagt ikke si at de elsker den andre etter bare noen uker, men å gi uttrykk for at de liker å tilbringe tid sammen og tar initiativ til dette kan ikke være feil. Støtter denne 100%, og den som er rett over. Desverre så er dette en måte damer tester oss på. Gir klar bedskjed om at eg ikkje gidder dersom det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. november 2009 #42 Del Skrevet 14. november 2009 For meg virker kvinner som er hard to get bare mot sin hensikt. Da tenker jeg som regel at hun er arrogant, ikke interessert eller kun ute etter oppmerksomhet fra mange menn ( at hun har dårlig selvtillit). Har også kamerater som skyr kvinner som oppfører seg slik. Jeg tror også at det fort kan bli oppfattet som mangel på selvinnsikt når en dame oppfører seg som om hun er mye mer attraktiv enn hun egentlig er. Spesiellt dersom man feks er på en bar og man prater med venninna hennes som er mye penere som er mye mer åpen og hyggeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #43 Del Skrevet 15. november 2009 For meg virker kvinner som er hard to get bare mot sin hensikt. Da tenker jeg som regel at hun er arrogant, ikke interessert eller kun ute etter oppmerksomhet fra mange menn ( at hun har dårlig selvtillit). Har også kamerater som skyr kvinner som oppfører seg slik. Jeg tror også at det fort kan bli oppfattet som mangel på selvinnsikt når en dame oppfører seg som om hun er mye mer attraktiv enn hun egentlig er. Spesiellt dersom man feks er på en bar og man prater med venninna hennes som er mye penere som er mye mer åpen og hyggeligere. Du vil nokk se at de hard to get damene er mest keen på de som ikkje finner seg i den måten å bli behandlet på . Hensikten er å finne sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. november 2009 #44 Del Skrevet 15. november 2009 Du vil nokk se at de hard to get damene er mest keen på de som ikkje finner seg i den måten å bli behandlet på . Hensikten er å finne sånne. Så det du påstår er altså at damer liker en mann som kan sjefe over dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #45 Del Skrevet 15. november 2009 Eg påstår at damer liker menn som er dominante. Å sjefe tolker eg som å domminere og det er i mine øyne en dårlig egenskap, men det finnes jo damer som er sammen med menn som domminerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. november 2009 #46 Del Skrevet 15. november 2009 Eg påstår at damer liker menn som er dominante. Å sjefe tolker eg som å domminere og det er i mine øyne en dårlig egenskap, men det finnes jo damer som er sammen med menn som domminerer. Litt vanskelig å forstå hva du mener her - mener du at det er en forskjell på menn som er dominante og menn som dominerer dama da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 15. november 2009 #47 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tror det er forskjell på menn. Noen liker å jakte, noen foretrekker åpne kort. Dessuten tror jeg det handler litt om alder. Jeg vil tippe at yngre menn i 20-årene kanskje er litt mer jegere enn dem som har noen flere år på baken. På et tidspunkt blir de fleste for voksne for å spille spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #48 Del Skrevet 15. november 2009 JAKTE! Men det sagt, det er en del skrudde kvinnfolk der ute som tar dette alt for langt og tror deres verdi er langt over det den faktisk er. Vær ærlig med deg selv, på enkelte forum blir dette brukt som ett ratingsystem: * 1-5 is an UG - 30% of all chicks * 6 is a neutral until screened for personality (she can gain or lose points) * 6.5 is a B or Babe (50% of the chicks run into on average) * 7-8.4 is an everyday HB (waitress, receptionist, cheerleader, 10% of all chicks) * 8.5-9 is an eye-catching HB (magazine model, stripper, aeobics instructor, 6% of all chicks) * 9.5 is high-quality HB (girl-next-door who could be model/TV personality, healthy, natural, intelligent, 3% of all chicks) * 9.9 is SHB, way less than 1% of all chicks * There are no 10s Ligger du på 6.5-7 (altså helt gjennomsnittlig) så slutt og oppføre deg som om du skulle være en 10'er, du er ikke verdt så mye og vi gutta gidder ikke å bry oss med dere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #49 Del Skrevet 15. november 2009 JAKTE! Men det sagt, det er en del skrudde kvinnfolk der ute som tar dette alt for langt og tror deres verdi er langt over det den faktisk er. Vær ærlig med deg selv, på enkelte forum blir dette brukt som ett ratingsystem: * 1-5 is an UG - 30% of all chicks * 6 is a neutral until screened for personality (she can gain or lose points) * 6.5 is a B or Babe (50% of the chicks run into on average) * 7-8.4 is an everyday HB (waitress, receptionist, cheerleader, 10% of all chicks) * 8.5-9 is an eye-catching HB (magazine model, stripper, aeobics instructor, 6% of all chicks) * 9.5 is high-quality HB (girl-next-door who could be model/TV personality, healthy, natural, intelligent, 3% of all chicks) * 9.9 is SHB, way less than 1% of all chicks * There are no 10s Ligger du på 6.5-7 (altså helt gjennomsnittlig) så slutt og oppføre deg som om du skulle være en 10'er, du er ikke verdt så mye og vi gutta gidder ikke å bry oss med dere heller. Kjære fjortis, hold deg unna diskusjonen om du ikke har noe vettugt å bidra med. "Vi gutta gidder ikke bry oss med dere." Hallo. Du er...søtten? Du ser ut til å leve i en fantasiverden hvor alle menn har samme smak som deg, hvor alle menn vile blitt forelsket i den samme jenta som deg. Grow up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #50 Del Skrevet 15. november 2009 I grunn helt enig med karen jeg, mye helt gjennomsnittlige jenter der ute som leker hard to get som om de skulle ha vert den perfekte kvinne. Er du gjennomsnittlig så er du gjennomsnittlig, oppfører du deg som noe annet kommer jeg til å peke å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #51 Del Skrevet 16. november 2009 Litt vanskelig å forstå hva du mener her - mener du at det er en forskjell på menn som er dominante og menn som dominerer dama da eller? Det mener eg absolutt, men det går mer for på at det er forskjell på å være dominant og dominerende. Når du er dominant sier du noe/gjør noe og står for det. Damen får være med hvis hun vil. Er man dominerende bruker en mer eller mindre herseteknikker for å få hun med. Feks: du må være bra dum hvis du ikkje er enig med meg, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 #52 Del Skrevet 16. november 2009 Det mener eg absolutt, men det går mer for på at det er forskjell på å være dominant og dominerende. Når du er dominant sier du noe/gjør noe og står for det. Damen får være med hvis hun vil. Er man dominerende bruker en mer eller mindre herseteknikker for å få hun med. Feks: du må være bra dum hvis du ikkje er enig med meg, osv. Det er jo bare en subtil forskjell på det å være dominant og det å være dominerende her vettu. Forskjellen ligger egentlig bare i hva du sier høyt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #53 Del Skrevet 16. november 2009 JAKTE! Men det sagt, det er en del skrudde kvinnfolk der ute som tar dette alt for langt og tror deres verdi er langt over det den faktisk er. Vær ærlig med deg selv, på enkelte forum blir dette brukt som ett ratingsystem: * 1-5 is an UG - 30% of all chicks * 6 is a neutral until screened for personality (she can gain or lose points) * 6.5 is a B or Babe (50% of the chicks run into on average) * 7-8.4 is an everyday HB (waitress, receptionist, cheerleader, 10% of all chicks) * 8.5-9 is an eye-catching HB (magazine model, stripper, aeobics instructor, 6% of all chicks) * 9.5 is high-quality HB (girl-next-door who could be model/TV personality, healthy, natural, intelligent, 3% of all chicks) * 9.9 is SHB, way less than 1% of all chicks * There are no 10s Ligger du på 6.5-7 (altså helt gjennomsnittlig) så slutt og oppføre deg som om du skulle være en 10'er, du er ikke verdt så mye og vi gutta gidder ikke å bry oss med dere heller. Jeg er verdt en tier for mannen min, selv om jeg rent utseendemessig har fått karakterene 7-8, og sikkert ville fått noen seksere om en spurte mange nok. Du kommer til å få deg noen overraskelser i livet hvis du tror veien til lykke er å jage etter pyntedukker som du kan brife med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. november 2009 #54 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg er verdt en tier for mannen min, selv om jeg rent utseendemessig har fått karakterene 7-8, og sikkert ville fått noen seksere om en spurte mange nok. Du kommer til å få deg noen overraskelser i livet hvis du tror veien til lykke er å jage etter pyntedukker som du kan brife med. Men det er jo nettopp pyntedukker man jager etter i første omgang, når jeg går bort og sier hei til en jente så er det i 90% av tilfellene fordi at hun ser bra ut. Du går etter det du ser først, som er utseende, smil og kroppspråk generelt. Deretter går du etter andres inntrykk av personen, feks hvordan vennene til han eller henne behandler henne og når du har snakket litt med denne personen går du etter personlighet. Så er det og sånn at jo bedre du ser ut jo mer bitch må du være for å få litt fred i livet ditt, dessverre. Er du en 9 eller en perfekt 10'er så kommer alle gutta i mils omkrets til å ha lyst på deg, så du må sette opp en utvendig bitch personlighet for å fort kunne bli kvitt menn du ikke er interessert i. Er du en 6-7-8 så kan du ikke og trenger ikke å være like kresen i første omgang, for mens jeg godt kan ta litt dritt og slemme kommentarer fra en 9'er eller 10'er mens jeg sjekker ut hvordan den faktiske personligheten til jenta er. Så er ikke det noe jeg aksepterer fra en 6'er eller 7'er. Jenta er helt grei, helt normal, og burde ikke ha noen som helst grunn eller rett til å slenge dritt i trynet mitt. Og om du gjør det så går jeg, det er millioner av andre jenter som henne der ute og om det første hun viser meg er dårlige sider av personligheten hennes så sjekker jeg heller opp noen andre. Hard to get er en screeningprosess der du tester ut mannen, ikke noe du gjør for å være mer attraktiv. Endret 16. november 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 #55 Del Skrevet 16. november 2009 Jenta er helt grei, helt normal, og burde ikke ha noen som helst grunn eller rett til å slenge dritt i trynet mitt. Uansett hvordan hun ser ut - slenger hun dritt i trynet ditt så betyr det da selvfølgelig at du i utgangspunktet ikke er interessant for henne. Dvs. basert på ditt utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. november 2009 #56 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Uansett hvordan hun ser ut - slenger hun dritt i trynet ditt så betyr det da selvfølgelig at du i utgangspunktet ikke er interessant for henne. Ikke på noen som helst måte, drittslenging er en screening prosess der hun tester deg på hvordan du ligger an i forhold til henne. Attraktive jenter har uendelig mye forskjellige muligheter å velge mellom, så og si alle menn er interessert i dem. Så hva gjør du når du må gå igjennom hundrevis av menn for å finne noen som duger? Du begynner å teste dem. Sånn for å gi noen eksempler: Og du tror du har sjangse på meg? Hey! Kan du gå å skaffe meg en øl? Du tror du er så jævlig morsom. Prøver du å sjekke meg opp? Kjøp en drink til meg Hvor gammel er du egentlig? Er du homo? Jeg har diskutert det med venninnene mine, og vi har bestemt oss for å kalle deg åttitallsgutten. Er du alltid så overlegen? Er du alltid så glad? Alt dette er ting jenter sier stadig vekk, bare for å se hvordan du reagerer. For eksempel: "Kjøp en drink til meg", kjøper du en drink så tar hun det som at du prøver å kjøpe henne og vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. Sier du plent "nei" så er du bare en gnier. Mens om du sier for eksempel "Sorry, jeg kjøper ikke drinker til folk jeg ikke kjenner" så fortsetter samtalen som normalt. Hun kjenner deg ikke enda så hun kvalifiserer ikke for gratis drink. Jo bedre en jente ser ut jo mer av disse testene kommer hun til å slenge i trynet ditt. Og om en jente som er helt gjennomsnittlig skal sitte sånn og teste meg hele tiden for å se om jeg er like god som henne så gidder jeg til slutt ikke å bry meg mer, da er hu bare innbilsk i mine øyne og jeg finner meg noen andre. Og til slutt Steinar må jeg si, disse testene er ting hun kun slenger ut etter folk hun lurer på om hun er interessert i eller ikke. Om hu veit at hu enten er interessert eller at hu ikke er interessert så slutter hun og teste deg og har allerede plassert deg. Med andre ord så slenger ikke jenter ut dritt til folk de ikke er interessert i men folk de ikke har bestemt seg for enda Endret 16. november 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Elektra- Skrevet 16. november 2009 #57 Del Skrevet 16. november 2009 Å spille hard to get har noe svært umodent over seg. Det er mange fisker i havet, hvorfor bruke tid på de som skal spille falske spill ? Finn nå heller noen som er ærlige nok til å vise ekte interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. november 2009 #58 Del Skrevet 16. november 2009 Sånn for å gi noen eksempler: Og du tror du har sjangse på meg? Hey! Kan du gå å skaffe meg en øl? Du tror du er så jævlig morsom. Prøver du å sjekke meg opp? Kjøp en drink til meg Hvor gammel er du egentlig? Er du homo? Jeg har diskutert det med venninnene mine, og vi har bestemt oss for å kalle deg åttitallsgutten. Er du alltid så overlegen? Er du alltid så glad? Vet vel ikke helt om jeg vil kalle dine eksempler for drittslenging. Jeg ville heller kalle dette for en relativt normal dialog mellom kjønnene ute på byen hehe Ofte er jo da ingen av partene helt edrue heller. Men det er jo selvfølgelig en form for testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. november 2009 #59 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Vet vel ikke helt om jeg vil kalle dine eksempler for drittslenging. Jeg ville heller kalle dette for en relativt normal dialog mellom kjønnene ute på byen hehe Ofte er jo da ingen av partene helt edrue heller. Men det er jo selvfølgelig en form for testing. Jeg kaller det drittslenging fordi konseptet er å kaste litt dritt i trynet på mannen å se hvordan han tørker det av seg. Tar han tak i kjolen til den nærmeste jenta å tørker det av der, slenger han det tilbake, tar han bare i mot og blir sittende å måpe.. Joda, er helt dønn normalt og jo finere jenta er jo mer av dette må du forvente. Men svarer mannen feil mister jenta alt som kan kalles tiltrekning til ham Poenget mitt er at om mengden av slike spørsmål er ute av proporsjon med hvor fin jenta faktisk er så blir det bare kjedelig. Endret 16. november 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. november 2009 #60 Del Skrevet 16. november 2009 Å spille hard to get har noe svært umodent over seg. Det er mange fisker i havet, hvorfor bruke tid på de som skal spille falske spill ? Finn nå heller noen som er ærlige nok til å vise ekte interesse. Det er helt klart best Jentene er uansett bedre i spillet en gutta er, har en del mer erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå