Gå til innhold

Vil gutter jakte?

Gjest ...

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et emne som har vært diskutert utallige ganger her inne, men jeg vil få avklart en gang for alle; ønsker gutter å jakte etter oss jenter? Skal vi være litt "hard to get" eller spille med åpne kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gutter ønsker å jakte. De som sier at de er lei av "spillet" er dem som mest av alt trenger at det spilles. Vi jenter ønsker vel også det? En person som erklærer sin kjærlighet ved første møte er ikke alltid så attraktiv, da man får en følelse av å ha ham i lomma allerede...

Jeg har vært ganske ærlig før, men bestemte meg for å bli litt mer vanskelig og hard to get. Gjett hva som skjedde? Jeg fikk meg kjæreste. Nå har vi vært sammen i 3,5 år og jeg er fortsatt litt hard to get med ham... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gutter ønsker å jakte. De som sier at de er lei av "spillet" er dem som mest av alt trenger at det spilles. Vi jenter ønsker vel også det? En person som erklærer sin kjærlighet ved første møte er ikke alltid så attraktiv, da man får en følelse av å ha ham i lomma allerede...

Jeg har vært ganske ærlig før, men bestemte meg for å bli litt mer vanskelig og hard to get. Gjett hva som skjedde? Jeg fikk meg kjæreste. Nå har vi vært sammen i 3,5 år og jeg er fortsatt litt hard to get med ham... ;)

Ja, for du vet jo hva som foregår inn i hodet vårt? Nei, jeg liker ikke å jakte.

Hun her tror jeg bare er bitter fordi hun ikke har noen ennå og forsøker å gjøre det vanskelig for deg også ts. Sikkert noen gutter som liker å jakte også, men det er jo også de som stadig følger moten, reality og søppel-tv og generelt bare rotløse nordmenn som tror de lever i usa. Mer jordnære og vanlige gutter liker nok ikke å jakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterte meg selv hjem til kjæresten min på første møte, jeg. Og fortalte ham etter 5-6 dager at jeg elsket ham. Nesten 2 år siden og vi er samboere og fremdeles kjempeforelsket!

Mulig gutter liker å jakte, men jeg gidder ikke å sløse bort livet mitt på sånt tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_janne_*
Jeg inviterte meg selv hjem til kjæresten min på første møte, jeg. Og fortalte ham etter 5-6 dager at jeg elsket ham. Nesten 2 år siden og vi er samboere og fremdeles kjempeforelsket!

Mulig gutter liker å jakte, men jeg gidder ikke å sløse bort livet mitt på sånt tull.

Forspill spillet er en utrolig bra måte å bryte barieren for intimkontakt, uten å virke påtrengende. Er utrolig morsomt. Har fungert for meg endel gang for å si det slik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg lo høyt av dette svaret.

Jeg også. Synes det er litt tidlig å erklære sin kjærlighet etter 5-6 dager...

Dette er sikkert et emne som har vært diskutert utallige ganger her inne, men jeg vil få avklart en gang for alle; ønsker gutter å jakte etter oss jenter? Skal vi være litt "hard to get" eller spille med åpne kort?

Du vil aldri få avklart det en gang for alle, fordi menn er forskjellige (utrolig nok). Men jeg liker ikke at ei jente spiller hard to get. Skulle jeg oppdage at det er tilfelle, så er det bare takk og farvel. Hva er egentlig poenget med å sitte der og vente på at han skal ta kontakt, og når han gjør det så avviser du han og sier at det ikke passer bare for å spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg "Gjest" over her : Du sprakk fullstendig !!! Alle får med sin fulle rett skrive på dette forumet, du følte deg provosert, men du SPRAKK. Gjestdeluxe får som alle andre her inne skrive sine egne meninger og synspunkter, og hun var heller ikke ufin....heller sarkastisk. Føler man seg provosert så går det vel an å overse, eller svare saklig....men du blåste deg opp fullstendig....sorry to say...

tilbake til spørsmålet her : Jeg tror gutter vil jakte, derimot vil menn slå seg mer til ro (og noen fortest mulig), og vil ikke bruke for mye tid til kurtise-spillet. Kan fort være forskjeller i alder her, og personlighet selvfølgelig. Allikevel så tror jeg også kvinner skal være klar over sin biologi og hva det innebærer av konsekvenser. Derfor tror jeg dette fenomenet "jakte" definitivt er aldersbestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Synes det er litt tidlig å erklære sin kjærlighet etter 5-6 dager...

Du vil aldri få avklart det en gang for alle, fordi menn er forskjellige (utrolig nok). Men jeg liker ikke at ei jente spiller hard to get. Skulle jeg oppdage at det er tilfelle, så er det bare takk og farvel. Hva er egentlig poenget med å sitte der og vente på at han skal ta kontakt, og når han gjør det så avviser du han og sier at det ikke passer bare for å spille?

Formulerte meg litt dårlig, er fullt klar over at menn er forskjellige :) Men må si meg enig i det du sier, er vel bare litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til gutter jeg treffer på byen, i og med at jeg nettopp er kommet ut av et forhold som varte fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Formulerte meg litt dårlig, er fullt klar over at menn er forskjellige :) Men må si meg enig i det du sier, er vel bare litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til gutter jeg treffer på byen, i og med at jeg nettopp er kommet ut av et forhold som varte fem år.

Åh. Det der vet jeg hvordan det føles. Husker da jeg kom ut av et fjorten år gammelt forhold. Venninnene mine måtte fortelle meg det, når noen la an på meg. Det verste var at jeg ikke lenger visste hva jeg skulle gjøre videre, etter å ha blitt lagt an på. Jeg hadde rett og slett glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der å sjekke de opp, ser ut til å gå greit, men er verre med hvordan jeg skal oppføre meg når jeg vil komme i kontakt med de etterpå, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Akkurat det der å sjekke de opp, ser ut til å gå greit, men er verre med hvordan jeg skal oppføre meg når jeg vil komme i kontakt med de etterpå, liksom.

Jepp. Dette er jo saker forskere fortsatt forundres over. De kalde fakta at det ikke finnes svar som passer til alle mennesker i alle situasjoner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Dette er jo saker forskere fortsatt forundres over. De kalde fakta at det ikke finnes svar som passer til alle mennesker i alle situasjoner. :ler:

Men tenk så kjedelig det ville vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...