Gjest trine74 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 hei.finnes det noen seriøse personer her inne?,som kunne være villig til å hjelpe meg meg med sminke,finne mine farger og hjelpe meg litt med å få kjøpt det jeg trenger?,make up-kremer mm,og kurset meg litt,så at jeg ihvertfall greier å legge en hverdagssminke uten noen store problemer.har prøvd en del sminking selv,men det blir ikke noe særlig bra resultat,så jeg trenger hjelp .hadde blitt evig takknemlig om noen hadde vert villig til å hjelpe meg med dette :)hilsen trine74 :)
Jade Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Har du makeupstore i nærheten? Vet ihvertfall at de har kurs til 4-500 kr hvor de sminker deg, og du får plukke ut produkter til samme summen etterpå. Du bare bestiller time. Kanskje flere parfymerier har noe tilsvarende. Tror Mary Kay har noe slikt også (da samler de vel flere og har en kurskveld), hvis du kjenner noen som er sminkeselger for de.
Gjest Heidie Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 trine74, er du mann? i så fall har jeg ingen tips kan ikke så mye om mannesminke
Gjest Christabelle Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 trine74, er du mann? i så fall har jeg ingen tips kan ikke så mye om mannesminke Hahahaha, jeg tenkte akkurat på det samme! Søren, du kom meg i forkjøpet Trine, send PM til meg, så kan jeg hjelpe deg litt på vei
Gjest Sandbekken Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 finnes mange fine videoer på youtube også.. bare til å søke litt rundt elsker youtube
Gjest trine74 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Har du makeupstore i nærheten? Vet ihvertfall at de har kurs til 4-500 kr hvor de sminker deg, og du får plukke ut produkter til samme summen etterpå. Du bare bestiller time. Kanskje flere parfymerier har noe tilsvarende. Tror Mary Kay har noe slikt også (da samler de vel flere og har en kurskveld), hvis du kjenner noen som er sminkeselger for de. har desverre ikke noen sånne muligheter,så jeg får vel bare kikke videre på nettet,evt ta meg en bytur:)
Gjest trine74 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 finnes mange fine videoer på youtube også.. bare til å søke litt rundt elsker youtube ja får vel bruke mer tid på nettet:)
Darkannie Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Denne brukeren har maaaange kjempegode klipp på mange forskjellige looks!! http://www.youtube.com/user/panacea81
Gjest Heidie Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Jeg liker veldig godt kandee johnson sin youtubekanal. Hun er kjempeflink! http://www.youtube.com/user/kandeejohnson
Gjest trine74 Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 ja nå har jeg sett på noen av filmsnuttene på youtube,det ligger mye bra der ja,så jeg skal fortsette å se der,takk for tipsene og alle kommentarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå