Pusekatt Skrevet 21. august 2003 #21 Skrevet 21. august 2003 Prøvde å fortelle på den peneste måten jeg klarte at jeg hadde lyst til å se og prøve kjolen og sa jeg hadde lyst til det pga at jeg var helt sikker på at den var nydelig og at jeg syns det hadde vært morsomt, slik andre bruder synes , og prøve kjolen og vise den til forloveren min. Dette forsto hun men holdt fast på at det skulle være en ovverraskelse Jeg fatter ikke at du gidder å finne deg i dette! Jeg hadde vært RASENDE! Det er DERES bryllup, for pokker, ikke svigermor sitt! Hvis hun på død og liv skal stikke kjepper i hjulene for dere hele veien, kan dere true med å avlyse bryllupet, og å reise bort og gifte dere bare dere to - gjerne i hemmelighet! Men det krever også at dere tør å si deres mening om ting! Når det gjelder ønskelisten så sa vi ingen ting om den. er redd for å virke utakknemelig for de gavene vi får. Og jeg føler at det blir å kritisere hennes smak på en måte. Det her blir bare mer og mer latterlig. Skal dere ende opp med å få masse ubrukelig ræl ingen av dere liker, bare fordi dere ikke TØR å si fra at dere har en annen smak enn svigermor?!?!? Det er da en ærlig sak det, er det ikke??? Det endte med at svigermor ble utrolig fornærmet. Nå syns jeg synd på henne igjen. Ikke synes synd på henne - da har dere tapt!!!! Som sagt; det er deres bryllup, og da bør DERE bestemme premissene for Dagen. Lykke til da, men du må bli langt tøffere enn dette, hvis du skal nå frem!
Gjest MrsL Skrevet 24. august 2003 #22 Skrevet 24. august 2003 Ærlig talt........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig??? Dette er spøk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå