Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år neste uke. Begge er i første halvdel av tjueåra. Tenkte jeg skulle gi en liten gave, men aner ikke hva. Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Etter tre år sammen er det vel du som vet hvor mye penger du ønsker å bruke på en gave, hva interessene hans er, hva som vil glede ham og hvordan dere pleier å gjøre det med jul og jubileer og bursdager og generell oppmerksomhet...?
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Vi har pleid å gå på konsert, reist bort eller noe slikt tidligere, men kommer ikke til å gjøre det i år. Har heller ikke gjort så mye ut av det, og har alltid valgt å bruke penger på å reise bort sammen i stedet for å gi hverandre ting. Har faktisk hverken gitt eller fått en eneste "ting". Tenkte likevel jeg skulle gi en gave i år, da vi ikke har snakket så mye om hva vi skal, samt at jeg føler tre år er en del. Hva har dere andre på forumet gitt kjæresten deres i gave etter å ha vært sammen noen år?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Vi pleier å finne på noe sammen rundt årsdagen vår, enten det er å gå ut og spise og ta en treretters med vin eller om vi reiser bort. Hvis du vil gi en gave, kan du ikke gi noe som har sammenheng med noe dere kan gjøre sammen? Jeg fikk et kart over Jotunheimen en gang, med løfter om fjelltur...
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Hva med å lage en god middag til han kommer hjem fra jobb/skole? Leie en actionfilm du vet han hadde likt å se, eller noe annet lignende han liker å gjøre. Og så tilbringe siste del av kvelden i sengen hvor du er med på alt han vil gjøre der =) Av materielle ting så er det som regel populært med utstyr han trenger til hobby o.l. Eller tv-serier på dvd, PS/Xbox spill...osv Jeg baker en kake til min kjære hver gang det er sånn merkedag, da blir han superhappy (han elsker sjokoladekake).
dinosaur Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Vi pleier å bestille mat hjem, se en dårlig film og spise smågodt når vi har jubileum, valentines, bursdag etc. Er studenter og har ikke allverdens med penger å rutte med, så da bruker vi det vi har på opplevelser begge har glede av sammen. Synes det egentlig er en god idé. Har også hendt at jeg har kjøpt inn nytt sexy undertøy og overrasket ham når vi skal legge oss. Da får vi plutselig ikke sovet på en stund likevel
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Takk for mange gode tips. Tror det blir kart over Rondane, har lenge hatt lyst til å gå der. Blir vel også en bedre middag, film og masse snop på onsdag, og kanskje en fyrstekake, favorittkaken hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå