Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #21 Skrevet 25. august 2003 Jeg har vært hos Christiane og valgt kjole der. Fikk kjempehjelp av en jente som heter Nina. Hun er utrolig proff og ærlig, jeg fant drømmekjolen og den var helt annerledes enn hva jeg trodde at jeg ville ha.
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #22 Skrevet 25. august 2003 Jeg har vært hos Christiane og valgt kjole der. Fikk kjempehjelp av en jente som heter Nina. Hun er utrolig proff og ærlig, jeg fant drømmekjolen og den var helt annerledes enn hva jeg trodde at jeg ville ha. S.
*marte* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #23 Skrevet 27. august 2003 Takk for alle svarene! Det blir i hvert fall en tur til Kristins, og sikkert unik også :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #24 Skrevet 27. august 2003 Heisann alle Bride-to-be! Selv er jeg blitt Fru 2.aug og trives med det. Hadde en NYDELIG kjole fra Solgunns Boutique i Lillestrøm. Da jeg skulle velge kjole var jeg innom de selvfølgelige i området: Kristins - bra utvalg, litt dårlig service, og for min del bar det litt preg av mange bruder inn, og mange ut, helst med kjole. Mao; de skulle tjene penger på meg, og det liker jeg ikke. Brudeloftet - helt grusomt. Sur dame, møkkete kjole. ÆSJ! Jessheim (husker ikke hva den het) - veldig hyggelig dame, flotte kjoler, men ikke DEN Solgunns - hun så med en gang hvilken kjole som passet, uten å spørre etter str eller hvordan jeg ville ha den. Og det var den jeg gikk opp til alteret med. Fikk MANGE kommentarer på at kjolen var nydelig, så jeg er meget fornøyd. Min kjære har i ettertid sagt at han ikke trodde jeg ville velge en så FLOTT kjole! Men, smaken er som baken, og dette var mine erfaringer. Mye kan ha forandret seg på et år!
Montezuma Skrevet 27. august 2003 #25 Skrevet 27. august 2003 Fant kjolen min hos Christiane. Kjempefornøyd med service og alt mulig! Men det er litt trangt om plassen der...... Brudekjolen har helt elendig service! Nei; de har ikke service overhodet!
verene Skrevet 27. august 2003 #26 Skrevet 27. august 2003 Jeg kjøpte kjolen min idag jeg (ehm, har vel blitt i går nå..), og det var hos Brudespesialisten i Drammen. Nå har jeg ikke hatt så mye med dem å gjøre ennå, kun vært innom to ganger til nå. Men servicen jeg har fått har vært upåklagelig - den ene av damene var "hos meg" hele tiden mens jeg var der - hjalp med påkledning, dandering av kjolen når den var på, fant frem slør og annen pynt for å gi meg tips om hva som kunne passe til, osv. Det var også hun som fant frem kjolen jeg kjøpte; som anbefalte denne til meg selv om jeg ikke ante hva jeg var på jakt etter.. Jeg visste på forhånd ikke hva man kunne forvente av service, så jeg ble veldig positivt overrasket. Kan derfor anbefale denne butikken, de virker dyktige, kunnskapsrike og seerviceminded! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå