*marte* Skrevet 20. august 2003 #1 Skrevet 20. august 2003 Nå er tiden inne for å bli litt mer aktiv på kjolefronten. Det jeg lurer på er: - hvor kjøpte du din kjole, fornøyd med servicen? - hvilke salonger var spesielt bra/dårlig? Takknemlig for alle tilbakemeldinger, men er spesielt interessert i salonger i Oslo-området.
Gjest Tex Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Dette har jeg sagt hundrevis av ganger, jeg har til og med blitt mobbet sønder og sammen av det.... Men jeg har vært i massevis av salonger og ingen slår www.kristinsbrudesalong.no hverkan på utvalg eller sørvis!!!
*marte* Skrevet 20. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2003 Dette har jeg sagt hundrevis av ganger, jeg har til og med blitt mobbet sønder og sammen av det.... Men jeg har vært i massevis av salonger og ingen slår www.kristinsbrudesalong.no hverkan på utvalg eller sørvis!!! Vet det, men skulle gjerne hørt om andre enn Kristin også da... selv om hun super. Noen av salongene du har vært på som absolutt ikke anbefales?
minniepus Skrevet 20. august 2003 #4 Skrevet 20. august 2003 *låne tråden litt* Må man bestille time for prøving?
helenaa Skrevet 20. august 2003 #5 Skrevet 20. august 2003 Jeg har vært på Grace på Frogner, og der var de både sure og frekke. På Christianes i sentrum var det derimot en glede å være. Dessuten har jeg vært på Brudekjolen, der det var helt OK. Jeg trengte ikke bestille time på noen av disse.
Gjest Tex Skrevet 20. august 2003 #6 Skrevet 20. august 2003 På noen må du bestille time, andre ikke. Jeg fraråder på det sterkeste Brudeloftet på Metro senteret, Var såvidt innom Christiane og fikk god hjelp med der var det ikke store utvalget. Ellers er Unik brudestudio en ok plass..
cappocino Skrevet 20. august 2003 #7 Skrevet 20. august 2003 Jeg var på Christianes, Brudekjolen og Diin brud og selskapsklær i oslo og kristins i Lillestrøm Var mest fornøyd med Kristins, både på servicen og utvalget. Christianes syns jeg de var uproffe, viste lite om kjolene og deres leverandører. Virket ikke som de hadde oversikt. Brudekjolen og Diin brud var veldig flinke, fikk god service, men ikke så godt utvalg av kjoler Var også innom Roses Systue, etter anbefalinger her på KG og der var det topp service. Tips hvis du trenger sydame
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #8 Skrevet 20. august 2003 Jeg kjøpte kjolen min på Unik brudestudio og er veldig fornøyd med servicen! Der tror jeg det bare er timebestilling, men det er egentlig bare en fordel (i hvert fall når du har kommet forbi det stadiet hvor du bare skal titte litt). Det er nemlig ikke like spennede å vente i over en time på å få hjelp! Det var det jeg opplevde på Kristins, men når jeg først fikk hjelp, var den helt ålreit. Hos Christiane var det også ventetid, men hjelpen var grei nok. På Brudekjolen (? Den på Egertorget) var det ikke så veldig mye hjelp å få til å få på kjolen etc., men de fant nå frem kjoler ut fra mine ønsker. Damen hos Grace var meget spesiell og svarte ikke på det jeg spurte om, men jeg slapp i hvert fall å høre kritikk slik andre har fått høre. Hos Aina K på Sagene var jeg i utgangspunktet veldig fornøyd med servicen, men når den bestilte kjolen aldri dukket opp, endret det synet seg. Spesielt hvordan saken ble håndtert er ikke særlig servicevennlig, men jeg fikk hevet kjøpet uten problem. Det eneste problemet da var at det ikke var mer enn to uker igjen til bryllupet! Da ble Unik Brudestudio min redning! Hilsen Lille meg
Pusekatt Skrevet 20. august 2003 #9 Skrevet 20. august 2003 Jeg bestilte via www.bryllupsweb.no. Svært god service, raske svar pr mail, og god emballering av kjole og tilbehør.
stinina Skrevet 20. august 2003 #10 Skrevet 20. august 2003 Hvorfor fraråder du på det sterkeste Brudeloftet,Tex?
9na Skrevet 21. august 2003 #11 Skrevet 21. august 2003 Jeg var innom Brudekjolen i Oslo i går, og var skikkelig misfornøyd. Det var bare to kunder i butikken, men ingen av oss fikk noe hjelp med prøvingen av kjolene. De to damene som var på jobb bare forsvant, og kom ikke tilbake før jeg var ferdig med å prøve. Dårlig. Man kan forvente mye mer, det er jo ganske store summer man bruker på en brudekjole! Ellers har jeg vært på Unik og på Kristins. Veldig fornøyd med begge to når det gjelder service.
Gjest Tex Skrevet 21. august 2003 #12 Skrevet 21. august 2003 Hvorfor fraråder du på det sterkeste Brudeloftet' date='Tex?[/quote'] Elendig sørvis!! Forferdelig grinete kjerring.......
9na Skrevet 21. august 2003 #13 Skrevet 21. august 2003 Hvordan er utvalget på Brudeloftet, Tex? Hadde tenkt meg dit til helgen, men fikk ikke så lyst da jeg leste det du skrev... Men hvis utvalget er bra, må jeg vel kanskje sjekke det ut på tross av sur betjening? Kjempefint hvis du kunne svart!
Tyren Skrevet 21. august 2003 #14 Skrevet 21. august 2003 Enig i at brudeloftet ikke har bra sevice. I tillegg så ser mange av kjolene ikke pene ut, jeg opplevde å prøve kjoler som jeg følte var møkkete.... Jeg var med en venninde til Kristins igår og jeg kan ikke si at vi fikk hverken bra hjelp eller god service... Ingen som brydde seg med hva du prøvde og ingen som forsøkte å hjelpe, sure og mutte virket de også!! Opplevde det samme når jeg skulle kjøpe min kjole. Selv har jeg vært veldig fornøyd med Solgunn's Boutique i Lillestrøm, god service og veldig flinke til å finne akkurat hva som passer deg.
Gjest Tex Skrevet 21. august 2003 #15 Skrevet 21. august 2003 Enig med Tyren ang Brudeloftet. De har vel rundt femti kjoler der, og de ser kanskje litt slitne ut.... Hadde ikke giddi var jeg deg. Men det er første gang jeg hører om noen som er misfornøyd med Kristins. Men der har de til gjengjeld 500 kjoler, da....
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #16 Skrevet 21. august 2003 Skygg unna Brudekjolen på Egertorget - de kostet meg nattesøvn, blod, svette og masse tårer før jeg endelig fikk kjolen.- Gudskjelov at jeg var ute i god tid - de klarte nemlig å ødelegge den første kjolen og jeg måtte forlange at de skulle bestille en ny... Innehaveren der aner ikke hva service er, og flere ganger ble jeg skjelt ut... Først da jeg spurte om det var greit at jeg tok opp telefonsamtalene på bånd ble hun "overhyggelig" og smiskete. 4 måneder, 13 besøk og ørten telefonsamtaler tok det før de klarte å levere kjolen... Og, det er ikke bare meg - vet om flere som har gjort lignende erfaringer der! Heldigvis gikk bryllupet bra...
ringblomst Skrevet 24. august 2003 #17 Skrevet 24. august 2003 Har vært innom Christiane og Brudekjolen i Oslo, selv fant jeg kjolen min på Brudekjolen og har ingenting å utsette på servicen på begge steder. Liker bedre lokalene til Brudekjolen, fikk litt klaus hos Christiane selv om vi ikke var flere enn to vordende bruder med hver vår venninne. På Brudekjolen fikk vi god tid til å titte i katalogene deres, noe som jeg syntes var hjelpfullt, så sa jeg bare i fra hvilke kjoler jeg ville se nærmere på. Har riktignok ikke kjolen hos meg ennå, så hvis jeg får et annet inntrykk av Brudekjolen skal dere få vite det. Men så langt, har det alt bare vært bra .
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #18 Skrevet 25. august 2003 Brudeloftet var så katastrofe att jeg nesten ikke kunne tro det!!!Vi kom inn, ivrige og glade. Bak disken satt en dame som var så pottesur, att vi følte vi måtte snike oss rundt for å ikke gjøre henne surere. Da jeg spurte etter den type kjole jeg lette etter, sa hun bare neeeei, tror vi går konk snart, har ingen ting!!!!!!! JAVELL!!!!!!!Vi fikk latterkrampe og dro!!!!!
minniepus Skrevet 25. august 2003 #19 Skrevet 25. august 2003 Noen som har vært i brudesalonger som IKKE ligger i Oslo?
nessi Skrevet 25. august 2003 #20 Skrevet 25. august 2003 Jeg må bare få melde meg inn i gjengen som er fornøyd med servicen på Kristins. Jeg har også vært innom Solgunn's Boutique en snartur, og fikk god service der. Jeg har prøvd å kontakte brudesalongen på Jessheim via email, men de har ikke svart, så jeg er spent på om de har bedre service ved oppmøte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå