Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Usj, det her blir litt som å banne i kirka det her. Eller å kalle Utopia for hjemme. Men, jeg må bare! Gikk tom for min vanlige shampoo/ balsam (Tigi Bedhead Dumb Blonde), for noen uker siden. Og nå sliter jeg med å finne en billig shampoo som ikke kommer til å ødelegge håret mitt mens jeg venter på at jeg kommer meg tilbake til utlandet og får bestilt nytt lager. (Momsfritt er himmelskt!!) Jeg har ganske langt hår (sånn midt på ryggen), semiblondt (noen eldgamle blonde striper i det). Med fall og bittelitt bølger. Ellers egentlig fin form på, litt sånn midt-på-håret-gummistrikk-slitt og bittelitt i tuppene. Har prøvd den derre bigelé-shampooen til Lóreal, den er favoritten sålangt. Ettersom jeg fikk kjempemykt hår, og det lukta jo godt i tillegg. Men nå gikk jeg over til Just Glow (aner ikke hvem som produserer den), for dry and damaged hair. Den var CRAP i dusjen. Håret føltes tørt ut, og jeg var litt redd for at håret skulle brekke. =/ Men nå når det har tørka litt, så føles det kanskje bittelitt bedre.. Enda kjempeskeptisk til den. Grrr. Har dere noen forslag? Jeg skal prøve å komme meg til frisøren i morgen, men det hjelper ikke så mye ettersom jeg snart reiser, og har rett og slett ikke plass til å ta med meg produktene. Bortkasta å la dyre flasker ligge igjen.
solkrem Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 (endret) Spørs jo litt på når du reiser, men strawberrynet sender i alle fall fraktfritt til Norge. Sist jeg sjekka kosta en 750ml-flaske bedhead 140 kroner. Bestiller du flaskene en og en slipper du toll/moms, og det tar ca en uke å få dem levert Endret 10. november 2009 av solkrem
Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jepp. Jeg bruker strawberrynet fast Problemet er bare at jeg blir borte 6 måneder. Så om jeg bestiller dem hit, så er jeg like langt.. Dermed har jeg preordered dem til min neste destinasjon, og dem vil ligge å vente på meg i utlandet. Men det er nesten en måned til..! Så... Trenger en "pause"shampoo. Den beste av de verste. Det må finnes noe sånt. ^^
solkrem Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Skjønner.. Å finne BedHead var jo en revolusjon for meg, så det er vanskelig å anbefale noe egentlig. Shampooen som har virka best for meg ellers er Head&Shoulders, men kan ikke garantere at den faller i smak.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Hmm. Jeg har hatt litt noia for H&S etter Evolution. Når dem bruker den til å drepe aliens med Men den lukter faktisk ganske godt, og reklamene er jo litt "How to get laid, guaranteed? USE HEAD AND SHOULDERS!" Kanskje jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå