Gå til innhold

Går det an å finne ut hvem som har et telefonnummer som ikke er registrert?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sønnen er litt plaget over noen som ringer til ham i tide og utide.

Navnet til nummeret kommer ikke fram på 1881, eller gule sider, men finnes det andre steder hvor jeg kan finne ut hvem som ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navnet til nummeret kommer ikke fram på 1881, eller gule sider, men finnes det andre steder hvor jeg kan finne ut hvem som ringer?

Du kan jo prøve din sønns mobiloperatør? De skal vel kunne finne ut av det og evt. sperre mot nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve din sønns mobiloperatør? De skal vel kunne finne ut av det og evt. sperre mot nummeret.

Tror det bare er politiet som kan be om å få undersøkt dette av telefonselskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La en voksen ringe opp vedkommende fra en annen telefon, og gi seg ut fra å være fra et firma (eller kommunen) og si man skal sende en pakke, noe info e.l. og si at navnet er så utydelig på det skjemaet du har at du lurer på om vedkommende kan gjenta det så du er helt sikker på at det blir riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Du kan trykke telefonnummer og et nøkkelord, type stedsnavn, inn i en søkemotor og se om du får noen treff. Sett klamme rundt, så søket blir nøyaktig. F.eks:

"00000000" "lillestrøm"

Av og til er ikke telefonnummeret registrert via vanlige kanaler, men det kan allikevel finnes på nettet. Prøv ev. http://folk.inpoc.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøv iam.no, jeg har funnet andre opplysninger der som ikke står i telefonkatalogen..

Jeg skjønner ikke hva for noe snusk folk driver med som klager over iam.no... På mitt navn kommer det opp bloggen min og noen navn som ligner på mitt, men er stavet annerledes. Den finner ikke engang Facebookprofilen min...

Folk.no fant absolutt ingen ting om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...