Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til julegave til en jente i slutten av tenårene?

Hennes interesser er data (nekter å kjøpe noe slikt :P), sminke og slikt (hun ønsker seg en konkret parfyme, men den er evt. langt ifra nok), dyr (men har ingen selv), og generelt sett er hun bare jente, hva enn man legger i det :)

Hun "mangler" ikke noe åpenbart, ellers ville hun kanskje ønsket seg dét :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye du skal legge i gaven, men siden du sa en parfyme ikke var nok så regner jeg med du skal bruke litt penger. Hva med en romantisk kveld ute sammen? F eks gå ut og spise og på teater/revy, du gir henne billettene til revyen/teaterstykket/e.l. og skriver et kort at du vil spandere middag :)

Gavekort på spa eller massasje hadde jeg også satt pris på, enten alene eller med mannen :)

Hvis du skal slå virkelig på stortrommen kan du kanskje bestille en storbyferie eller en uke til syden?

Ellers hadde jeg blitt glad for smykker, ringer, øredobber etc :)

Skrevet

Hmm -

hvorfor ikke lage noe ?

forskjellige kort med sex/middag/massje/filmkveld/

og et kort der det står at hun kan velge noe hun vil gjøre?

må jo være mye bedre...!

Gjest Rollablaade
Skrevet
Noen som har tips til julegave til en jente i slutten av tenårene?

Hennes interesser er data (nekter å kjøpe noe slikt :P), sminke og slikt (hun ønsker seg en konkret parfyme, men den er evt. langt ifra nok), dyr (men har ingen selv), og generelt sett er hun bare jente, hva enn man legger i det :)

Hun "mangler" ikke noe åpenbart, ellers ville hun kanskje ønsket seg dét :)

Er selv jente i slutten av tenårene. Masse man kan ønske seg til jul, men hvis det er kjæresten burde det vel være litt mer personlig. Jeg hadde ønsket meg:

Parfyme

Smykke, øredobber, armband, ring

Undertøy

Sminke å stæsj

er egentlig ikke så oppfinnsom :o

Skrevet

Ei god daffebukse/joggebukse slår alltid an ;)

Undertøy

Sjokolade

Parfymen hun vil ha

Film

Smykke

Abonnement på et blad

Tror dette skal funke på de fleste tenåringsjenter..

Skrevet
Ei god daffebukse/joggebukse slår alltid an ;)

Jeg er selv i slutten av tenårene og jeg ville ikke satt særlig stor pris på en joggebukse da jeg ikke bruker sånt, og om jeg ville kunne jeg fint ha skaffet en selv. Alle er ikke like.

Legg litt tanke inn i gaven, så setter hun pris på den uansett hva det er. Tenk på ting hun har kommentert eller som du tror hun vil ha uten å ha sagt det, så tror jeg hun vil bli fornøyd uansett hva det er :)

Skrevet
Jeg er selv i slutten av tenårene og jeg ville ikke satt særlig stor pris på en joggebukse da jeg ikke bruker sånt, og om jeg ville kunne jeg fint ha skaffet en selv. Alle er ikke like.

Legg litt tanke inn i gaven, så setter hun pris på den uansett hva det er. Tenk på ting hun har kommentert eller som du tror hun vil ha uten å ha sagt det, så tror jeg hun vil bli fornøyd uansett hva det er :)

Oj, du bruker ikke daffebukser? Da er du den første jeg har hørt om ;)

Men for all del, tipset var ikke ment som at man absolutt må kjøpe det. Bare mange jeg kjenner som har blitt utrolig glade når kjærestene har kjøpt diverse klær til dem.

Skrevet

Jeg bruker og lite daffebukser. Ja, jeg ser gjerne helt forferdelig ut, men det er bukser som er like gode som ser noe mer anstendige ut. Jeg må si at det er kanskje ikke akkurat det jeg hadde blitt mest glad for av kjæresten min, heller. Da ville jeg heller fått "du skal få en dongeribukse, men du må velge den ut selv, og jeg blir med å ser".

Viss hun er glad i data i det forstand som i enkel nerdehumor eller dataspillhumor kan du jo finne t-skjorter med festlig nerdehumortrykk?

Jeg må innrømme at jeg blir mer glad for en dyr, ordentlig ting enn fire filmer og to parfymer. Men jeg er glad i designting, så jeg skal ikke si noe.

Og hvis hun er en conversejente, med to tre par allerede, så trenger hun garantert et par til i en annen farge i samlingen.

Og til slutt: man gir ikke vekk dyr i gave. DET kan folk skaffe seg selv. For da får de selv stå ansvarlige for handlingen:)

Skrevet

Åh, daffebukser er jo digg da. Tydelig delte meninger om gaver her, så TS må åpenbart velge etter hvordan kjæresten er.

Jeg hadde blitt mer glad for fire filmer og to parfymer enn en dyr ting. Hihih, skal ikke være lett dette.

Skrevet

Er selv i slutten av tenårene, og jeg hadde blitt veldig glad for:

- ring, armbånd, smykke..

Eller hva med fks iPod, digital fotoramme eller noe i den duren?

Gavekort på fks massasje i en salong?

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe.. de fleste lurer vell på hva som er en bra gave. selv så lager jeg ingen liste, for det er mere artig da og se hvor kreativ typen er :)

En gang fikk jeg en bamse av en kanin. litt baktanke der da hehe

Andre gaver jeg har satt pris på er svarte støvletter og klokke

Skrevet

Ta deg en tur innom hudpleie og kjøp et fint kit til henne :) Decleor har mange flotte kit, og med mindre hun har alvorlig acnehud vil de nok finne noe fint. Eventuelt kan du kjøe fine bodyprodukter. Om du bor i trondheim eller oslo har Lush mange flotte produkter (evenutelt kan du bestille fra lush sine engelske sider, mye billigere): De har også flotte gavepakker...

Er hun dataperson kan jo et spill være noe.Selv har jeg dragon age:orgins øverst på listen....

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Jeg tror ikke det er så veldig mange over 14 år som blir glad for en bamse.

Skrevet
Hmm -

hvorfor ikke lage noe ?

forskjellige kort med sex/middag/massje/filmkveld/

og et kort der det står at hun kan velge noe hun vil gjøre?

må jo være mye bedre...!

Er det mange som gir gavekort på sex? Dersom man er i et forhold der man har sex, trenger man gi gavekort på det da? Har alltid reagert på det.

Jeg ville ikke gitt henne gavekort på det eller filmkveld.

Smykke blir hun sikkert glad for, ev. en ferietur, dersom du skal bruke mye penger. :)

Skrevet
Er det mange som gir gavekort på sex? Dersom man er i et forhold der man har sex, trenger man gi gavekort på det da? Har alltid reagert på det.

Jeg ville ikke gitt henne gavekort på det eller filmkveld.

Smykke blir hun sikkert glad for, ev. en ferietur, dersom du skal bruke mye penger. :)

Nei, sant. Når man er i et forhold har man gjerne nok sex og filmkvelder som det er. :jepp: Ihvertfall burde det ikke være noe man trenger gavekort for å oppnå.

Et fint smykke og en parfyme slår sikkert an. :)

• 2 år senere...
Skrevet

Hvis du ikke har hatt sex med jenta, kan du gi gavekort på sex, og da må hun bruke det. Pass på at det er personlig så hun ikke bruker det på en annen fyr. Kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...