Gå til innhold

Limited profile på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser går inn for å se alle vennnene mine på Facebook loddrett nedover, ser jeg at èn person står som "limited profile". Hva betyr dette? Ikke noe jeg har endret på i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Problematique
Skrevet

Det kan være at den personen har delt opp vennene i forskjellige lister (f.eks. jobb, familie, venner, bekjente) og valgt å skjule deler av profilen for noen av listene.

Skrevet

Dersom man er på limited profile hos en person, kan den personen hindre at man ser at dem er pålogget, og derfor ikke ser dem på chatten?

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg tror man også kan velge å være offline eller online for forskjellige lister, ja. Men enkelte er også konstant offline på chaten.

Skrevet
Jeg tror man også kan velge å være offline eller online for forskjellige lister, ja. Men enkelte er også konstant offline på chaten.

Ja, vet hvordan man kan være offline for "alle". Noen som vet om det er mulig å være offline kun for noen venner?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Når jeg ser går inn for å se alle vennnene mine på Facebook loddrett nedover, ser jeg at èn person står som "limited profile". Hva betyr dette? Ikke noe jeg har endret på i hvertfall.

Det betyr at den vennen er på ei venneliste som heiter Limited Profile, og du har lagt personen der.

Dersom man er på limited profile hos en person, kan den personen hindre at man ser at dem er pålogget, og derfor ikke ser dem på chatten?

Om noen har deg på limited profile eller i ei anna venneliste som personen har lagd til, kan h*n hindre deg i å se at h*n er pålogget (altså ikkje i chatten).

Ja, vet hvordan man kan være offline for "alle". Noen som vet om det er mulig å være offline kun for noen venner?

Ja, det er mulig. Du går på Venner - Alle Venner. Klikk "Lag Ny Liste", gi lista navn og hiv de vennene du vil skal være der på lista. Denne lista vil poppe opp i chatten og du kan gå offline for de som er på lista, så de ikkje kan se at du er pålogget (klikk opp chatten, klikk på den grønne "knappen" som står ved siden av vennelistenavnet for å logge av den lista, og da kan ikkje de se at du er pålogget lenger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...