Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har et par gjenstridige sorte prikker ved nesevingen og på haka som jeg ikke får bort samme hvor mye jeg renser, eksfolierer osv. osv. Er det noen som kan anbefale et bra produkt som kan funke mot dette?
Gjest Christabelle Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg har et par gjenstridige sorte prikker ved nesevingen og på haka som jeg ikke får bort samme hvor mye jeg renser, eksfolierer osv. osv. Er det noen som kan anbefale et bra produkt som kan funke mot dette? md formulations har et bra produkt som du påfører på urenheter. Den heter Glycare Acne Gel. Søk på eBay
Søtpotita Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 md formulations har et bra produkt som du påfører på urenheter. Den heter Glycare Acne Gel. Søk på eBay Kva gjer denne med svarte prikkar?
Gjest Christabelle Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Kva gjer denne med svarte prikkar? Fjerner de? Hva spør du om? Vil du ha en kjemisk forklaring?
Søtpotita Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Fjerner de? Hva spør du om? Vil du ha en kjemisk forklaring? Fjernar den svarte prikkar? Lukkar porer?
Gjest Christabelle Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Fjernar den svarte prikkar? Lukkar porer? Ja, den reduserer de sorte prikkene. Jeg vet ikke om den lukker porene. Du kan jo sende mail til md og høre?
Søtpotita Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Ja, den reduserer de sorte prikkene. Jeg vet ikke om den lukker porene. Du kan jo sende mail til md og høre? Nei, det giddar eg ikkje Eg berre lurte sidan du anbefalte det mot svarte prikkar.
Gjest Christabelle Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Nei, det giddar eg ikkje Eg berre lurte sidan du anbefalte det mot svarte prikkar. Ok
Gjest Christabelle Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Altså, det er AlphaHydroxyAcid (AHA-syre), en glukolsyre som gjør jobben i dette produktet (og md sine produkter generelt). Hva det gjør med huden på cellenivå har jeg ikke satt meg inn i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå