Gå til innhold

Hvor mange ganger har dere sex i løpet av en mnd/uke?

Anbefalte innlegg

Gjest Nytt liv
Skrevet

Jeg og kjæresten min lurer på dette. (Vi hadde massssssse sex i helga:D) Og vi har elsket for en hel mnd,tror vi, og vi lurer på hvor mye sex dere har.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og kjæresten min lurer på dette. (Vi hadde massssssse sex i helga:D) Og vi har elsket for en hel mnd,tror vi, og vi lurer på hvor mye sex dere har.:)

Trykk på søk,det er 100 tråder på seksualitet om dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Minst 15 ganger i mnd. Jeg hadde ikke klart å leve bare med 1 eller 2 ganger sex i mnd.

Skrevet

Nå er det vel annenhver mnd vil jeg tro. Mye styr og masse annet å tenke på. Hadde vi ikke hatt noe liv utenom, så hadde det sikkert blitt mere.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Når vi er sammen, 1-2 ganger om dagen. Nå ses vi dessverre ikke så ofte som vi skulle ønske, men kan tippe at vi ligger på 10-15 ganger i måneden i snitt. Og da ses vi kanskje et par helger i måneden.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

I snitt 1-3 ganger dagen :) vi har vært sammen i 1,5 år :)

Skrevet

2 eller 3 ganger for dagen er veldig vanlig. vært sammen i tre år, og sexen blir bare bedre og bedre :)

Gjest Michaela
Skrevet

Ikke så ofte annenhver måned, muligens en gang i måneden i snitt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 eller 3 ganger for dagen er veldig vanlig. vært sammen i tre år, og sexen blir bare bedre og bedre :)

:lur::lur::lur:

Kjempebra! Slike forhold vil vi ha ;)

Skrevet
:lur::lur::lur:

Kjempebra! Slike forhold vil vi ha ;)

Ikke sant? jo mer man kjenner personen, og har utforsket personen, jo bedre blir sexen :) Føler jeg ihvertfall :)

• Liker 1
Skrevet

Varierer selvsagt, men vil tro det blir 7-10 ganger i uka :)

Skrevet
Ikke sant? jo mer man kjenner personen, og har utforsket personen, jo bedre blir sexen :) Føler jeg ihvertfall :)

Mener du dette? Jeg har erfart det motsatte.. :sukk:

• Liker 1
Skrevet
Mener du dette? Jeg har erfart det motsatte.. :sukk:

Joda, jeg mener dette. Jeg har aldri erfart det motsatte. Men så er jeg jo veldig optatt av og interessert i sex og seksualitet, og bruker gjerne mange timer, dager, måneder, til å utforske partneren min, og la partneren min utforske meg :) Deilig :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Sex 2-3 ganger om dagen hadde blitt i meste laget for meg, men vi har barn så det stiller seg selvsagt litt annerledes for oss.

2-3 ganger i uka i snitt holder i massevis (for oss ihvertfall)

Gjest Gjest_trollemor_*
Skrevet
Joda, jeg mener dette. Jeg har aldri erfart det motsatte. Men så er jeg jo veldig optatt av og interessert i sex og seksualitet, og bruker gjerne mange timer, dager, måneder, til å utforske partneren min, og la partneren min utforske meg :) Deilig :)

Akkurat dette er veldig viktig å fokusere på synes jeg.. for å holde spenningen og de seksuelle følelsene ved like.. Veldig bra!! vi har sex 1-3 ganger hver dag her også :)

Skrevet
Sex 2-3 ganger om dagen hadde blitt i meste laget for meg, men vi har barn så det stiller seg selvsagt litt annerledes for oss.

Ja, når man har barn er det gjerne litt vanskelig å ha sex til alle døgnets tider, kan jeg tenke meg. Men det er nok verdt det, vil jeg tro :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi har da barn vi og :) Men sex har vi alltid tid til :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du er hot :rødme:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Ja, når man har barn er det gjerne litt vanskelig å ha sex til alle døgnets tider, kan jeg tenke meg. Men det er nok verdt det, vil jeg tro :)

Forhold er som heisen, den går opp og ned. Man får ikke tilfredstillt alle sine behov og lyster til enhver tid, noen ganger har man masse sex, andre ganger mindre.

Så er det opp til partene i forholdet å sørge for at spenningen, kjærligheten og intimiteten opprettholdes uavhengig av hvor mange orgasmer man teller i løpet av uka.

Par som drar i samme retning overlever det meste :)

Skrevet
Du er hot :rødme:

Hehe... Det har jeg ikke hørt før, tror jeg :P Takk for det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...