Gå til innhold

Hvordan kan én drittkommentar knuse 10 fine?

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Ja, dette har både med velvære og hår å gjøre, så her slenger jeg den inn.

I dag satte jeg opp de blå dreadsa mine i rosa blomsterstrikk i musefletter på toppen, og heiv på meg det mest fargerike jeg fant og gikk på kurs. Fikk bare positive tilbakemeldinger på dagens stileksperiment (om det kan kalles det),søt lita dokke/alv o.l. og var med ei venninne til frisøren etterpå. Der tok jeg en røyk utafor, og ei tilfeldig dame smilte og sa "Så fin du var!" og hele frisørgjengen beundret sveis og tilbehør. On top of the world, kan vel det kalles.

Så stakk vi på café, så kommer en tulling og sier "Du kunne vel valgt noe annet enn blått???" "hvorfor det?" spør jeg. Så ler han bare. "Jeg sa HVORFOR DET? Ikke bare stå og sleng usaklinge ting i lufta, begrunn nå hvorfor du måtte si det du just sa" sa jeg. "Nei du så jo helt for jævlig ut!"

Argaha :kjefte: Hvorfor ER det nå sånn at EN idiot skal ødelegge selvfølelse og humør, etter at et titalls folk har bare boostet det opp og jeg i utgangspunktet følte meg pen, og at jeg nå sitter her og føler meg "HELT FOR JÆVLIG"??

Typisk jenteting? Eller er janteloven sterkest? Fundere fundere, irritere og frustrere :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Så stygt sagt av fyren da! Noen mennesker lever nermest for å hakke på andre, og føler seg bedre selv når de kan knø andre litt ned i underetasjen..

Jeg har selv opplevd slike komentarer et par ganger, fra HELT fremmede mennesker jeg aldri har vekslet et ord med. Jeg husker jeg sleit litt i ettterkant da..

Slikt oppførsel er farlig, for hva vet de om hvordan personen de rakker ned på har det? tenk om akkurat den personen sleit skikkelig! Da skal det ikke mer til enn en slik komentar før man brytes ned fulstendig..

Skrevet

Vet ikke om det hjelper, men jeg blir så godt humør og se på mennesker med din stil.

Uredde og fargerike mennesker!!

Skrevet

AAahh skulle önske jeg turte å farge håret mitt blått og gå med morsomme klär.

Har alltid beundret mennesker som ikke er redde for å kle seg opp =)

Ta vare på alle de gode kommentarene du fikk du, glem den negative =)

Skrevet

Uff, kjempekjedelig. Han var en skikkelig dust. Jeg hater også å få kommentarer på kropp/klesstil/ansikt av fremmede. Til og med noen av kommentarene fra grunnskolen sitter fortsatt i meg.

Blått hår er kult! Spesielt sånn skikkelig mørkeblått, men det er alltid herlig å se noen med sterke farger på håret.

Skrevet

Drit i han negative (ja, jeg vet det er vanskelig). Folk har forskjellig smak, og enkelte tåler ikke at andre går med en annen stil enn de ville gått med, uten å komme med kvalme bemerkninger. Klart du var kjempefin! Ellers hadde ikke fremmede mennesker kommenter at du var fin!

Skrevet

Tenk positivt, nå har du bidratt til å overbevise en stakkarlig, redd liten mann om at han er noe fordi han klarer å tråkke på andre. Det er ikke alle som hadde giddi det, det var snilt gjort av deg synes jeg ;)

Seriøst, myemye lettere segt enn gjort, men gi f*** i sånne søppelhuer som lever gjennom å få andre til å føle seg usikre. Han så sikkert helt rævpult ut på håret selv, og dessuten er blå dreads kult. Nemlig.

Gjest milkyway
Skrevet

Takk for alle fine svar :D han her var kompis av en "hei"-fyr, altså en venn av noen venner jeg kun er på hils med, så skjønner ikke hvorfor han - som ikke engang er på hilsen, kunne tillate seg å slenge noe sånt ut i fleisen på meg!

Blå dreads ér nemlig ganske bra ja :) Ser bedre ut på meg enn stritt brunt hår, jeppjepp!

Gjest Gjest_adrienne_*
Skrevet

Jeg tror du var søt, jeg! :jepp: Og tenk på alle de menneskene som ga deg komplimenter, ingen ville gjort det om de ikke faktiske mente det. Det typen kommentarer derimot, stammer ofte fra usikkerhet og behov for å hevde seg. Føler meg teit som en fremmed som legger igjen en klem, men gjør det likevel. :klemmer:

Gjest milkyway
Skrevet

Haha det er jo bare snilt, og sant! Hvis jeg nevner han var en smule lubben og begynte å få måne i en alder av 20, gir det vel litt mening. Men jeg holdt det aldri imot han!! :kjefte:

Gjest Gjestegjest
Skrevet
Ja, dette har både med velvære og hår å gjøre, så her slenger jeg den inn.

I dag satte jeg opp de blå dreadsa mine i rosa blomsterstrikk i musefletter på toppen, og heiv på meg det mest fargerike jeg fant og gikk på kurs. Fikk bare positive tilbakemeldinger på dagens stileksperiment (om det kan kalles det),søt lita dokke/alv o.l. og var med ei venninne til frisøren etterpå. Der tok jeg en røyk utafor, og ei tilfeldig dame smilte og sa "Så fin du var!" og hele frisørgjengen beundret sveis og tilbehør. On top of the world, kan vel det kalles.

Så stakk vi på café, så kommer en tulling og sier "Du kunne vel valgt noe annet enn blått???" "hvorfor det?" spør jeg. Så ler han bare. "Jeg sa HVORFOR DET? Ikke bare stå og sleng usaklinge ting i lufta, begrunn nå hvorfor du måtte si det du just sa" sa jeg. "Nei du så jo helt for jævlig ut!"

Argaha :kjefte: Hvorfor ER det nå sånn at EN idiot skal ødelegge selvfølelse og humør, etter at et titalls folk har bare boostet det opp og jeg i utgangspunktet følte meg pen, og at jeg nå sitter her og føler meg "HELT FOR JÆVLIG"??

Typisk jenteting? Eller er janteloven sterkest? Fundere fundere, irritere og frustrere :(

Dreads er stygt, og blått hår er stygt - synes jeg. Men WHO CARES??

Gi blanke i kommentarer, og lev godt med deg selv og vern om de positive kommenter du får. Ingen andre behøver å bry seg, og du behøver iallefall ikke å bry deg om hva andre mener om deg.

Hilsen en som ALDRI går i helsvart - fordi hun synes det er så jæ.. stygt på andre. Men who cares?? Vær deg sjøl :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...