Gå til innhold

Hvordan få en jente til å bli "interessert" i meg

Gjest Atle

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cathrine_*
Spør henne om hun vil bli med på "noe mer uskyldig" enn å gå på kino gang til - Være med på klubben, eller til en felles venn eller noe. Svaret du får da vil gi deg en mer utfyllende facit. :-)

Det kan bli for klengete også. Ikke lurt.

På meg virker det som hun kun ønsker et vennskap. Jeg ville tatt det litt med ro, utviklet vennskapet, og sett om det etter hvert kunne bli noe mer. Hun blir bedre og bedre kjent med ts, og er han heldig, utvikler hun følelser for ham med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør henne om hun vil bli med på "noe mer uskyldig" enn å gå på kino gang til - Være med på klubben, eller til en felles venn eller noe. Svaret du får da vil gi deg en mer utfyllende facit. :-)

Vi har ingen felles venner så står oss nær, og bør vente en god stund hvis jeg skal spørre igjen. Det blir litt for desperat å spørre hver dag :P

Får ta tiden til hjelp og se hva som skjer.

En i klassen oppfattet at jeg var interessert i henne (uten at jeg har sagt noe som helst), og han sa at det så ut som om hun hadde et ekstra øye ovenfor meg. Feks under gymtimene, hvis vi er på samme lag. Så er det meg hun snakker til, selvom det er andre gutter og venninner av henne på laget. Det var det han sa.

Får avslutte dette innlegget med : Eg hakke peiling!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...