Inger88 Skrevet 14. november 2009 #21 Del Skrevet 14. november 2009 Syns du skulle spørre henne jeg. Du vill sikkert angre senere om du ikke gjør det. Bedre å angre på det en gjorde enn sjangser en aldri tok;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 14. november 2009 #22 Del Skrevet 14. november 2009 Syns du skulle spørre henne jeg. Du vill sikkert angre senere om du ikke gjør det. Bedre å angre på det en gjorde enn sjangser en aldri tok;) Helt enig med deg:)Skal prøve å få det gjort i neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #23 Del Skrevet 15. november 2009 Det er flere faktorer som spiller inn når man på en måte er i begynnelsen av å bli bedre kjent med en jente. Det virker jo som du har tatt en del inisativ til henne, men hun har ikkje blitt med. Dette kan være tilfeldig, men det er også kjekt å vite at jentar gjør sånne ting for å se hvordan du reagerer og handler. Små tester for å se om du finner deg i å bli satt på side linjen osv. Du må selvfølgelig formidle at du ikkje gidder det. Det kan være lurt å vente en uke eller to for at du ikkje skal virke for desperat, det er turnoff. Samtidig som du burde få fingeren ut og få avtalt et møte. Hvis hun er en pen jente så må du regne med at hun har flere muligheter. Forslag til ka du kan gjøre: Neste gang du møter hun på skolen kan du si at du skal bla bla bla etter skolen eller seinere på dagen, whatever , og spør om hun vil bli med. Sier hun ja, er jo alt greit. Hvis hun svarer kanskje, vet ikkje endå, vi får se litt seinere, eller lignende så sier du: Enten gir du meg et skikkelig svar på om du kan bli med ellers så spør eg noen andre . Si dette på en fin måte selvfølgelig. Sier hun nei så, må du regne med at løpet er kjørt med mindre hun foreslår å finne på noe en annen dag. Dersom du tør å gjøre det foran henne viser du at du har selvtilitt og mot, noe du ikkje får vist så mye av foran et tastatur på dataen. Derfor eg foreslår det . Lurer litt på kordan dere er sammen med hverandre også? Er det noe spenning og flørting i luften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 15. november 2009 #24 Del Skrevet 15. november 2009 Det er flere faktorer som spiller inn når man på en måte er i begynnelsen av å bli bedre kjent med en jente. Det virker jo som du har tatt en del inisativ til henne, men hun har ikkje blitt med. Dette kan være tilfeldig, men det er også kjekt å vite at jentar gjør sånne ting for å se hvordan du reagerer og handler. Små tester for å se om du finner deg i å bli satt på side linjen osv. Du må selvfølgelig formidle at du ikkje gidder det. Det kan være lurt å vente en uke eller to for at du ikkje skal virke for desperat, det er turnoff. Samtidig som du burde få fingeren ut og få avtalt et møte. Hvis hun er en pen jente så må du regne med at hun har flere muligheter. Forslag til ka du kan gjøre: Neste gang du møter hun på skolen kan du si at du skal bla bla bla etter skolen eller seinere på dagen, whatever , og spør om hun vil bli med. Sier hun ja, er jo alt greit. Hvis hun svarer kanskje, vet ikkje endå, vi får se litt seinere, eller lignende så sier du: Enten gir du meg et skikkelig svar på om du kan bli med ellers så spør eg noen andre . Si dette på en fin måte selvfølgelig. Sier hun nei så, må du regne med at løpet er kjørt med mindre hun foreslår å finne på noe en annen dag. Dersom du tør å gjøre det foran henne viser du at du har selvtilitt og mot, noe du ikkje får vist så mye av foran et tastatur på dataen. Derfor eg foreslår det . Lurer litt på kordan dere er sammen med hverandre også? Er det noe spenning og flørting i luften? For det første så var det hun som tok kontakt først:) Det med å spørre henne øye til øye var en god idé. Kanskje litt flauere hvis hun skulle si nei, men samme f@en. Når vi snakker sammen så er det kanskje bittelitt flørting..., men hva mener du med spenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #25 Del Skrevet 15. november 2009 Kjipt med innlegg fra totalt uerfarne smågutter på 15 som KG må "lære opp". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 15. november 2009 #26 Del Skrevet 15. november 2009 Får bare beklage.... en gang må være den første, og har du ikke den store selvtilliten når det gjelder jenter, så får du det problemet senere i livet... Er også noen år eldre enn 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #27 Del Skrevet 15. november 2009 Meh, ikkje bry deg om sånne kommentarer. Mange guttar går igjennom denne, eg hadde også min i 3 klasse . Det finnes de damer som mener at menn ikkje trenger å "læres" opp, det å være atraktiv skal bare komme helt naturlig. Det de ikkje forstår er at hvis dette ikkje kommer naturlig er man bra screwed vist man ikkje tar tak i seg selv å jobber mot å bli en mer attraktiv person. Det som gjør noen naturlig attraktiv, er blant annet faktorer som spiller inn i oppveksten som en faktisk ikkje kan kontrolære selv. Feks, en av mine vennar som har best draget på damene har en far som oppfører seg på akuratt samme måten. Hvor tror du han får oppførselen som naturlig drar damer fra? Spenning er en følelse som bygger seg opp når man flørter eller tuller. Ettervært kan det bli, nesten som en forventing til at noe morsomt kommer til å skje. Et eksempel kan være hvis du går nedover gaten/gangen på skolen, whatever. Så dytter du hun inn i døren eller noe, smiler til hun og sier; "går du rett inn i døren eller?. Du vet, det kan være lurt å gå rundt den". Ettervært kan hun si noe som: Har du tenkt å si unnsykld eller? Hvis du sier unnskyld da dreper du hele spenningen. Men hvis du forsetter: Vil du at eg skal si unnskyld for at du går rett inn i døren? Bygger du mer. Neste gang du går forbi en dør med hun sier du noe som: No må du være forsiktig, elsn. Hun vil nesten forvente at du vil gjøre noe/si noe når dere går forbi en dør neste gang, fordi du har bygget opp spenning. Håper det gir deg noe forklaring på ka det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #28 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg syntes så sinnssykt synd i deg.. Uff, har vert i samme situasjon selv. Og jeg kan hjelpe men for å kunne gjøre det gjennom tekst så vel, det må en bok eller to til og det gidder jeg ikke skrive Men se etter på http://sjekkeskolen.vgb.no/ Og les ALT, ikke gå igjennom en post eller to og tro du har lært noe. Les alt, les kommentarer og spør om du lurer på noe.. Og tro meg, han som har skrevet den bloggen der har peiling på hva han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #29 Del Skrevet 15. november 2009 Liker godt holdningen din om å være deg selv, og oppmuntrer deg til å holde på det. Det er det vi jenter vil ha, naturlige gutter. Lett og si at man er seg selv, men det å være seg selv betyr faktisk ikke å være som man er. Men å finne ut hvem man er og oppføre seg som den personen, I ALLE SITUASJONER. Med andre ord, om du lett klarer å snakke med henne på internett og ikke klarer det i virkeligheten, så er du ikke deg selv. Du er inkongruent, folk veit ikke helt hvor de har deg eller hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #30 Del Skrevet 15. november 2009 Meh, ikkje bry deg om sånne kommentarer. Mange guttar går igjennom denne, eg hadde også min i 3 klasse . Det finnes de damer som mener at menn ikkje trenger å "læres" opp, det å være atraktiv skal bare komme helt naturlig. Det de ikkje forstår er at hvis dette ikkje kommer naturlig er man bra screwed vist man ikkje tar tak i seg selv å jobber mot å bli en mer attraktiv person. Det som gjør noen naturlig attraktiv, er blant annet faktorer som spiller inn i oppveksten som en faktisk ikkje kan kontrolære selv. Feks, en av mine vennar som har best draget på damene har en far som oppfører seg på akuratt samme måten. Hvor tror du han får oppførselen som naturlig drar damer fra? Spenning er en følelse som bygger seg opp når man flørter eller tuller. Ettervært kan det bli, nesten som en forventing til at noe morsomt kommer til å skje. Et eksempel kan være hvis du går nedover gaten/gangen på skolen, whatever. Så dytter du hun inn i døren eller noe, smiler til hun og sier; "går du rett inn i døren eller?. Du vet, det kan være lurt å gå rundt den". Ettervært kan hun si noe som: Har du tenkt å si unnsykld eller? Hvis du sier unnskyld da dreper du hele spenningen. Men hvis du forsetter: Vil du at eg skal si unnskyld for at du går rett inn i døren? Bygger du mer. Neste gang du går forbi en dør med hun sier du noe som: No må du være forsiktig, elsn. Hun vil nesten forvente at du vil gjøre noe/si noe når dere går forbi en dør neste gang, fordi du har bygget opp spenning. Håper det gir deg noe forklaring på ka det er. ehh; dytte henne inn i en dør? Det hadde ikke jeg likt om han jeg flørta med hadde gjort. Tror ikke det er veien å gå.... Men det er da bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #31 Del Skrevet 15. november 2009 Det er ikkje snakk om å dytte hardt asso, bare et lite lekent knuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. november 2009 #32 Del Skrevet 15. november 2009 Få deg jobb og tjen penger. Finn de rette kule vennene. Se til at du skaffer deg en utdanning som gir penger i kassen. Da vil du, i alle fall på sikt, klare å hanke inn de lekreste støkke kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 15. november 2009 #33 Del Skrevet 15. november 2009 Takker for de siste responsene. Vi snakket MYE mer person til person på fredag enn hva vi har gjort før. Takker for spenning forklaring, får håpe jeg finner en metode som ikke skader vedkommende:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #34 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe xD, bare hyggelig. Tror det værste eg har gjort er å dytte jentar når de står på huk, har ikkje skadet noen endå. Det værste eg har sett dog var en som kleiset burger på damen , han kom unna med det^^. Lykke til videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian25 Skrevet 16. november 2009 #35 Del Skrevet 16. november 2009 Sånn jeg oppfatter deg (kan meget vel være at jeg tar feil!) så er du en hyggelig fyr men kanskje ikke en drøm å se på - right? Hva med å invitere henne med på noe som har mindre "offentlig date" preg? Jenter i den alderen er gjerne bekymret for hva alle andre sier - og å bli sett sammen med "han kjempefeite" eller "klassens klovn" på noe som skriker "DATE!" kan være flaut. Du sier dere snakker sammen på nett; har dere en felles sterk interesse kanskje? Ser for meg at jeg i den alderen veldig lett ville avvist en kinodate, mens en invitasjon til feks. en katteutstilling (jeg elsker katter) eller fisketur (elsker å fiske, også) ville gitt et klart ja. Å gjøre disse tingene ser også mer ut som venneaktiviteter, og er dermed lettere å bortforklare dersom det ikke utvikler seg videre. Så har hun noe lignende hun liker? Hadde en jente hatt den holdingen der så ville jeg ikke hatt noe som helst med hun å gjøre! Vil ha en dame som tør å vise hvem hun er sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 16. november 2009 #36 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde en jente hatt den holdingen der så ville jeg ikke hatt noe som helst med hun å gjøre! Vil ha en dame som tør å vise hvem hun er sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 17. november 2009 #37 Del Skrevet 17. november 2009 Fått spurt henne? Isåfall, hva sa hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 17. november 2009 #38 Del Skrevet 17. november 2009 Fått spurt henne? Isåfall, hva sa hun? Nei. Hun er vekkreist for øyeblikket. Tekstet en del med henne igår og hun sa hun skulle kjøpe noe løye til meg. Hvis hun faktisk kjøper noe så symboliserer det at hun faktisk tenker på meg, og det må da være et bra tegn. Hvis ikke er det vel bare til å se etter noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 28. november 2009 #39 Del Skrevet 28. november 2009 Ja. Til helvete gikk det Møtte henne mens hun var på jobb og spurte om hun ville finne på noe etterpå. Svaret vet dere. Var jo litt kjedelig at jeg ikke viste at hun begynte kl 7 imorgen, men men. Har vertfall fått det overstått. Så må jeg få takke alle sammen som har hjulpet meg underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. november 2009 #40 Del Skrevet 28. november 2009 Spør henne om hun vil bli med på "noe mer uskyldig" enn å gå på kino gang til - Være med på klubben, eller til en felles venn eller noe. Svaret du får da vil gi deg en mer utfyllende facit. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå