Gjest Atle Skrevet 10. november 2009 #1 Del Skrevet 10. november 2009 Hei. Er en gutt på 18 år. Går på VG3 for øyeblikket. I klassen så har jeg en jente som jeg har fått et utrolig godt øye for. Pen, hyggelig å snakke med. Rett og slett et interessant menneske. Så kommer problemet. Jeg er en velfødd nordmann, jeg pleier å ha problemer med å være den første så tar kontakt og jeg har aldri hatt noen dame før. Vi snakker en del på nettet, mens på skolen er det ikke så mye mer enn litt småprating i timene. Når jeg snakker med henne og andre folk generelt så har jeg som mål å være meg selv, liker de det ikke synd for meg? eller de? Jeg spurte henne om hun ville være med på kino, men fikk avslag med kommentaren at hun bare ville sovne. Er dette nok til at jeg bare skal holde meg unna? Jeg er ikke ute etter noe "one night stand", men vil ha noen å være glad i som jeg kan sitte sammen med i sofaen om kvelden å se på tv, godt rullet inn i teppet, gå på fester sammen med og alt som følger med. Har jeg noen kjangs, eller er alt håp ute? Hva skal jeg gjøre? Trenger sårt noen tips. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville prøvt meg en gang til, dersom hun fortsatt avslår, ville jeg latt henne være. Du kjenner henne litt, så da vet du kanskje hva som kunne være interessant for henne i tilfelle hun ikke er så interessert i å gå på kino. Kanskje invitere henne med på neste fest du skal på? Du får finne litt ut av hva hun liker best. Ut fra måten du skriver på virker du som en kjempekoselig gutt, ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roger Skrevet 11. november 2009 #3 Del Skrevet 11. november 2009 Første nedslag er normalt, det er dette som gjør deg sterkere. La meg gi deg et eksempel, du spiller fotball med venner. Det er dere og motstandere, du spiller spiss, og er på vei til å skåre da motstanderen dribler med deg og fører til at du faller ned på bakken og mister en utrolig bra sjanse. Du jobbet hardt for å føre ballen så nær målet, men fikk motgang. Nå ligger du ned på bakken, det er litt smerte, men ligger du bare ned på bakken og sutrer på den sjansen du mistet? Eller, vil du reise deg og prøve igjen? Du er en født viking, og vikinger er ikke redde for å tape. Reis deg gutt, prøv igjen, verden er full av muligheter, og klag ikke på stjerner over lyse punkter i ditt liv. Prøv igjen på den jenta, et tips, et uforventet gave på et uforventet tidspunkt, dette vil imponere dama. Kjøp noe til henne, og vær en viking, for du er viking i hjertet og ikke undervurder dine gener, de tilhører viking, og det er vikingblod som lever i dine årer, ikke ola nordmanns....tenk hvor modige vikinger var som seilte i det store havet uviten, men modigheten førte dem helt til Amerika langt før columbus idioten. Jeg vil anbefale deg å prøve igjen på den jenta, kjøp en gave til henne og be henne ut på date. Det verste som kan skje er at hun sier nei, so what, det er ikke undergang, bare tegn på at en langt vakrere og bedre dame venter på deg i fremtiden Jeg ville prøvt meg en gang til, dersom hun fortsatt avslår, ville jeg latt henne være. Du kjenner henne litt, så da vet du kanskje hva som kunne være interessant for henne i tilfelle hun ikke er så interessert i å gå på kino. Kanskje invitere henne med på neste fest du skal på? Du får finne litt ut av hva hun liker best. Ut fra måten du skriver på virker du som en kjempekoselig gutt, ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 11. november 2009 #4 Del Skrevet 11. november 2009 Sånn jeg oppfatter deg (kan meget vel være at jeg tar feil!) så er du en hyggelig fyr men kanskje ikke en drøm å se på - right? Hva med å invitere henne med på noe som har mindre "offentlig date" preg? Jenter i den alderen er gjerne bekymret for hva alle andre sier - og å bli sett sammen med "han kjempefeite" eller "klassens klovn" på noe som skriker "DATE!" kan være flaut. Du sier dere snakker sammen på nett; har dere en felles sterk interesse kanskje? Ser for meg at jeg i den alderen veldig lett ville avvist en kinodate, mens en invitasjon til feks. en katteutstilling (jeg elsker katter) eller fisketur (elsker å fiske, også) ville gitt et klart ja. Å gjøre disse tingene ser også mer ut som venneaktiviteter, og er dermed lettere å bortforklare dersom det ikke utvikler seg videre. Så har hun noe lignende hun liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 11. november 2009 #5 Del Skrevet 11. november 2009 Takker for mange gode tips. Noe som vi felles liker er fester. Så det eneste jeg kommer på i farta er å invitere henne med på en "bra" fest. Det som er vanskelig er at hoved interessen min er bil, hennes er å reise. Kanskje invitere henne med på en kjøretur til en litt større by enn vi bor i? Nuith. Ikke en drøm å se på. Er en velfødd nordmann. Det pleier jo ikke akkurat å være en drøm å se på Men jeg er breiskuldra, og kraftig (i sammenheng med muskler). Har som regel veldig god selvtillit, og står for det jeg synes er rett, men når det kommer til jenter faller den på bunn. Må bare prøve å reise meg. Vanskelig dette:P Tar gjerne imot flere behjelplige tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Skrevet 11. november 2009 #6 Del Skrevet 11. november 2009 Liker godt holdningen din om å være deg selv, og oppmuntrer deg til å holde på det. Det er det vi jenter vil ha, naturlige gutter. Om hun ikke liker deg slik du liker henne, ja, da er det ikke noe vits i å satse hardt på henne. For meg er ikke "velfødd" noe avskrekkende, mens andre heller vil ha "veltrent" synes det var en god idé å gå på fest sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #7 Del Skrevet 11. november 2009 Takker for mange gode tips. Noe som vi felles liker er fester. Så det eneste jeg kommer på i farta er å invitere henne med på en "bra" fest. Det som er vanskelig er at hoved interessen min er bil, hennes er å reise. Kanskje invitere henne med på en kjøretur til en litt større by enn vi bor i? Nuith. Ikke en drøm å se på. Er en velfødd nordmann. Det pleier jo ikke akkurat å være en drøm å se på Men jeg er breiskuldra, og kraftig (i sammenheng med muskler). Har som regel veldig god selvtillit, og står for det jeg synes er rett, men når det kommer til jenter faller den på bunn. Må bare prøve å reise meg. Vanskelig dette:P Tar gjerne imot flere behjelplige tips. Den ideen din om å ta henne med til en større by i nærheten, likte jeg! Da kan dere være litt for dere selv, og du kan ta henne med på et større kjøpesenter (jenter elsker shopping...), og ut å spise litt etterpå. Det at du virker så utrolig trivelig tror jeg vil slå positivt ut. Ikke alt dreier seg om utseende her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 11. november 2009 #8 Del Skrevet 11. november 2009 Dere er hjelpsomme. Det skal dere ha. Alle sammen Kommer sikkert til å prøve meg på (invitere henne) enten en fest, eller en kjøretur til en større by (med handling, osv). Blir vel det som inntreffer først ettersom jeg skal jobbe til helgen (kanskje kjøretur til neste helg). Mens vi chattet i går så vi tlf nr til hverandre ettersom jeg skal kjøre henne og noen venninner hjem om noen dager. Etter kino avslaget så fikk jeg melding fra henne hvor det bare sto "hei du med smilefjes og det som følger med. Jeg svarte og sa at jeg hadde lagret nummeret.... og siste mld fra henne var "snakkes imorgen:)" Er det noe i det, eller er det bare min syke tankegang for at det kanskje var litt flørting fra hennes side? Rare greier som skjer med meg. Hadde aldri noen problemer med å være singel før jeg traff henne. Kameratene mine ler nesten litt av meg. Før var det bare bil som gjaldt, nå er det henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roger Skrevet 11. november 2009 #9 Del Skrevet 11. november 2009 Hey vikingboy, d virker som om dama har oppmerksomhet for deg. Det du kan gjøre er å gi henne tapte anrop og legge på tlf. Så kan du bare slå av tlf, og hun vil sitte og tenke på hvorfor du ringte henne. gjør det like før du legger deg, gi henne tapt anrop også slå av tlf. jenter er sånne, du må overaske dem på uforventet tidspunkt, hun vil garantert fundere på om hvorfor du ville kontakte henne. om natten vil hun da drømme om deg, og neste dag hvis hun spør hvorfor du ringte, spør "skal ta deg med til byen min" Si at det vil være en ære for meg å ta med en så vakker skjønnhet til byen og tilbringe hennes unike tid med meg. Vær poetisk og romantisk. hvis jeg var deg hadde jeg sendt henne dikt på sms hver kveld før jeg la meg :gjeiper: Dere er hjelpsomme. Det skal dere ha. Alle sammen Kommer sikkert til å prøve meg på (invitere henne) enten en fest, eller en kjøretur til en større by (med handling, osv). Blir vel det som inntreffer først ettersom jeg skal jobbe til helgen (kanskje kjøretur til neste helg). Mens vi chattet i går så vi tlf nr til hverandre ettersom jeg skal kjøre henne og noen venninner hjem om noen dager. Etter kino avslaget så fikk jeg melding fra henne hvor det bare sto "hei du med smilefjes og det som følger med. Jeg svarte og sa at jeg hadde lagret nummeret.... og siste mld fra henne var "snakkes imorgen:)" Er det noe i det, eller er det bare min syke tankegang for at det kanskje var litt flørting fra hennes side? Rare greier som skjer med meg. Hadde aldri noen problemer med å være singel før jeg traff henne. Kameratene mine ler nesten litt av meg. Før var det bare bil som gjaldt, nå er det henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 11. november 2009 #10 Del Skrevet 11. november 2009 Det er iallefall opplagt at hun liker deg! Så jeg tror det kan være potensiale til at det utvikler seg. Men husk å ta det litt med ro, det er ikke lurt å pushe alt for mye i starten. Tror du har såpass peiling at du skjønner hva jeg mener, og du har allerede gode ideer selv til hvordan du skal gå frem. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 11. november 2009 #11 Del Skrevet 11. november 2009 Takk for tipsene. Begynner å føle meg litt sikker på den handleturen . Det at der er opplagt at du er litt interessert i meg var godt å høre. Er jo andre ting hun gjør også. For eksempel når vi møtes utenfor skolen på morgenen og når vi skal hjem vinker hun mye til meg, uansett om jeg går med flere kamerater i samme klasse. Søte smil under prøve og lignende. Krysser fingrene. Får bare ta tiden til hjelp. Få snakket mer med henne under timene, og ikke bare på nettet. Har dere noen andre tips så kjør på. Takker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEilert Skrevet 12. november 2009 #12 Del Skrevet 12. november 2009 Hei. Er en gutt på 18 år. Går på VG3 for øyeblikket. I klassen så har jeg en jente som jeg har fått et utrolig godt øye for. Pen, hyggelig å snakke med. Rett og slett et interessant menneske. Så kommer problemet. Jeg er en velfødd nordmann, jeg pleier å ha problemer med å være den første så tar kontakt og jeg har aldri hatt noen dame før. Vi snakker en del på nettet, mens på skolen er det ikke så mye mer enn litt småprating i timene. Når jeg snakker med henne og andre folk generelt så har jeg som mål å være meg selv, liker de det ikke synd for meg? eller de? Jeg spurte henne om hun ville være med på kino, men fikk avslag med kommentaren at hun bare ville sovne. Er dette nok til at jeg bare skal holde meg unna? Jeg er ikke ute etter noe "one night stand", men vil ha noen å være glad i som jeg kan sitte sammen med i sofaen om kvelden å se på tv, godt rullet inn i teppet, gå på fester sammen med og alt som følger med. Har jeg noen kjangs, eller er alt håp ute? Hva skal jeg gjøre? Trenger sårt noen tips. Takker for svar. Det høres ut som du er altfor god for henne, hvis hun avslår deg. Jeg vil ha en som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 12. november 2009 #13 Del Skrevet 12. november 2009 Det høres ut som du er altfor god for henne, hvis hun avslår deg. Jeg vil ha en som deg. Hehe. Takker for det:) Snakket en del med henne idag... bare pep talk, men som sagt. Et utrolig interessant menneske. Får prøve meg igjen til helgen, eller neste, avhengig av hva som passer meg (pga jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #14 Del Skrevet 13. november 2009 Atle, du må love å holde oss oppdatert! Vi sitter jo og krysser fingrene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #15 Del Skrevet 13. november 2009 Du har invitert henne med på kino allerede og fått avslag. Jeg tror ikke hun er interessert. Du kan gjerne prøve igjen, men i utgangspunktet ville jeg ha regnet med at hun takket ja til kino dersom hun var interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Jan Skrevet 13. november 2009 #16 Del Skrevet 13. november 2009 Eller kanskje hun bare var trøtt. Kanskje hun ikke forsto at det var en date. Dumt å la en potensiell sjanse gå til spille pga en misforståelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 13. november 2009 #17 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skal holde dere oppdatert:) Noen som har flere tips? Kom med dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #18 Del Skrevet 14. november 2009 Det virker som om du har en go sjangse her altså . Det at hun ikkje ville være med på kino kom av at hun var trøtt og ville sove. Hadde det vært den andre grunnen hadde hun nokk ikkje holdt kontakt videre . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atle Skrevet 14. november 2009 #19 Del Skrevet 14. november 2009 Det virker som om du har en go sjangse her altså . Det at hun ikkje ville være med på kino kom av at hun var trøtt og ville sove. Hadde det vært den andre grunnen hadde hun nokk ikkje holdt kontakt videre . Lykke til! Begynner å bli litt usikker. Det var meningen at jeg skulle kjøre henne hjem i natt, men fikk mld at jeg ikke trengte. Dette er jo forsåvidt helt greit. Men når jeg sender melding tilbake hvor jeg ønsker henne god ferie, så fikk jeg aldri svar tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #20 Del Skrevet 14. november 2009 Begynner å bli litt usikker. Det var meningen at jeg skulle kjøre henne hjem i natt, men fikk mld at jeg ikke trengte. Dette er jo forsåvidt helt greit. Men når jeg sender melding tilbake hvor jeg ønsker henne god ferie, så fikk jeg aldri svar tilbake. Det hørtes ikke helt bra ut, dessverre. Så nå skal hun altså på ferie? Nå ville jeg bare avventet. Ta det bare helt med ro, og se hva hun gjør. La henne ta neste skritt. Jeg tror hun vet hvor hun har deg, så det er lurt av deg å la det bero litt nå. Begynner hun å savne å høre fra deg, vil hun ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå