Drmjente Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Vi lander sent på Stanstead, og skal bo på hotell vis a vis Primark i nærheten av Oxford Street. Hva er kjappeste løsning å komme frem på? Vurderer taxi, men aner ikke hvor lang avstanden er. Noen som vet ca pris? Vi er 3 stk og dele det på så hvis det ikke blir veldig dyrt så er kanksje taxi det greieste. Hører fra dere :-)
Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Det går alltid et tog http://www.stanstedexpress.com/
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 jeg ville tatt buss tror jeg..? det gjorde hvrtfall vi når vi var i london..
Gjest Gjest_Anéa_* Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 På denne strekningen vil jeg nesten anbefale tog. Toget tar ca. 50 minutter (om ikke jeg husker feil), og går ganske direkte til Liverpool Street. Så kan du heller ta taxi til hotellet derfra. Tror du sparer noen hundrelapper på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Tror vi betalte rundt 1500 kroner fra flyplassen Stansted til hotellet i 2008. Vi bodde nedenfor oxford street:-)
Nuith Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Har dratt fra Stansted til London sentrum med både tog og buss. Buss tar vel omtrent 2 timer, tog litt mindre. Bussen kostet ca 100 kr/person da jeg tok den, er riktignok noen år siden nå. Toget kostet vel ca 25 pund. (Regner med at begge disse prisene har økt men forholdet er vel omtrent det samme.) Om du vil fort frem så er nok tog like raskt som taxi, sånn foruten at du må dra med deg kofferten noen hundre meter lenger. Vil du ha litt ekstra penger å shoppe for og samtidig en god mulighet til å beundre engelsk landsbynatur (og bli deprimert av forfallet i forstedene), så er faktisk buss veldig fint Går flere ganger i timen også.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Togstasjonen er jo på flyplassen og det går hele tiden "flytog" inn til London, Liverpool Street Station. Det er det enkleste, raskeste og billigste.
Betina Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Ville heller kastet meg på Stanstead Express til Liverpool Street Station og heller tatt taxi derifra til hotellet. Black cabs er svindyre! Vi bestiller alltid taxi fra taxi firma, da får man en mer overkommelig pris. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Stansted Express til Liverpool Street og taxi derfra er den løsningen jeg har gått for hver gang jeg har vært i London. Prismessig er det langt rimeligere enn taxi og tidsmessig tror jeg ikke du taper noe særlig, siden trafikken i London kan være ganske ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå