Silfen Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 det var hva datteren min slengte ut til meg da jeg begynte å synge for minsten nå nettopp. Ho pekte på meg med malerkosten og sa; vær stille din tosk, jeg kan ikke male når du bråker sånn!!!! I tillegg sto ho der i bare trusa så jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg alvorlig... Kanskje det er en ny Munch i gjære? Må bare legge til.... tosk er ikke brukt her i huset, jeg er IKKE skyldig i den frasen nei!! 12
annsj Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Utrolig festlig!!! Skriv gullkorna ned, og spar dem til evt. bryllupstale!!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #3 Skrevet 30. april 2002 Har nok av gullkorn med 3 unger i huset, men denne må jeg nok ta på meg skylden for: Min datter som da var 3-4 år, gikk rundt på stuegulvet og sparket i alt som lå der, "FAENS ROT" utbryter hun, og jeg skjønte da at jeg må passe språket mitt litt bedre......
Cassandra Skrevet 30. april 2002 #4 Skrevet 30. april 2002 Kan jeg få skrive et gull korn også?? Min sønn på fire år er veldig opptatt av det å ha vært baby og ligget i magen min. Han sitter ettertenksomt og så sier han: "eg må nok ha tatt av meg stømpene (strømpene) og stonå (skoene) og, for det e jo litt tangt (trangt) Jeg lo!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå