Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 HEi.. Vi har nå blitt prøvere... Men hadde kun sex på lørdag, Eggløsning var søndag eller mandag.. tro det var søndag. I går og i dag (1 dpo og 2dpo ca) har jeg hatt litt lyserosa spotting.. bittelitt brunt i dag. Noen som har opplevd det? Jeg har aldri hatt det før.. og lurer på om det kan være et tegn på noe bra7 evt dårlig.. På forhånd takk for svar :-)
Epica Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Tegn på eggløsning kanskje ? http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=74312
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Takk for svar, Wings. Men jeg tror ikke det er eggløsningen. Den var jo noen dager før.. i hvetfall så tror jeg ikke det (brukte el- tester) Jeg har også hatt skikkelig vondt i korsryggen siden el, murringer i magen. I dag har jeg vert ordentlig svimlete, og går på do hele tiden, men det gjør jeg som regel rett rundt el.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 EL-blødning kan vel komme opptil 3 dager etter EL
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Åh.. det visste jeg ikke. Men har aldri hatt el- blødning før. Jeg har hatt skikkelig vondt i korsryggen siden el, vert noe svimmel og hatt mesnsmerter ( men mildere) siden el. og av og til stikker det i magen. Er nå ca på 5dpo. Har aldri hatt slike ting mellom el og ikm før, men heller aldri vært gravid. Vet ikke hvs jeg skal tro/ håpe på. Men drømmer om at det denne gang betyr noe gøy :-) Noen med lignende erfaringer? (helst som endte godt )
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Hei igjen... Nå er jeg 6dpo ca. Fikk nye el- og grav tester i posten idag. Og måtte bare ta en.. hehe. Jeg tok en sånn billigstrips for eggløsning. Den er positiv tror jeg. test streken er bittelitt svakere enn kontrollstreken. Ikm er om 8 dager. Burde ikke denne testen være negativ nå da? Har hørt om at noen har brukt el- tester som graviditetstest. Er veldig nysgjerrig og spent nå.. Hva skal en tro? hehe.. Vil bare legge meg i dvale inntil ikm er her. Tiden går såååååå sakte!!
Neytiri Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei igjen... Nå er jeg 6dpo ca. Fikk nye el- og grav tester i posten idag. Og måtte bare ta en.. hehe. Jeg tok en sånn billigstrips for eggløsning. Den er positiv tror jeg. test streken er bittelitt svakere enn kontrollstreken. Ikm er om 8 dager. Burde ikke denne testen være negativ nå da? Har hørt om at noen har brukt el- tester som graviditetstest. Er veldig nysgjerrig og spent nå.. Hva skal en tro? hehe.. Vil bare legge meg i dvale inntil ikm er her. Tiden går såååååå sakte!! EL testene er KUN positive hvis teststreken er sterkere en kontrollstreken....men vi har som oftest litt av hormonen i kroppen uten el tiden og da vil du få 2 streker...men da vil teststreken være svakere en kontrollstreken. Er heelt enig med deg at tiden fra EL og til IKM går alt for sakte p.s. hvis du er gravid ville du fått positivt på el testen Endret 14. november 2009 av icechick
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Huum??? Jeg tok en graviditetstest i morges, den så ut til å være HELT negativ. Så nå så jeg på den igjen etter noen timer. Og kan se en bitteliten svak strek. Streken er ca 4 mm lang og veeeeeeldig svak. Vet at du skal se vekk i fra resultater som kommer etter 7 min, men syns det var litt spennende likevel. Kan dette være noe? Jeg vet at det sikkert er altfor tidlig å teste igrunn, siden jeg kun er 7 DPO. Men klarer ikke å vente.... dagen går sååååå tregt!!! hehe Virker som det er så mange vel informerte og erfarne damer her inne. Noen som gidder å kaste en stakkars førstegangsprøver et bein?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Du må teste ved IKM. Sikreste tegn. Evt teste etter to dager. Skjønner at du vil teste hver dag, jeg har det også sånn, men biter tenne sammen og venter. Er ikke vits å blåse bort mange tester før IKM. Selv har jeg IKM på fredag. Har såvidt klart å holde meg til nå. Men har tidligere blitt så besatt på tester at det gikk hundrevis i kroner på tester hver mnd. Har heldigvis skjerpet meg. Men dagene mellom EL og IKM kjennes ut som 2 lange år, ikke 2 uker...
Gjest Smaragd Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Huum??? Jeg tok en graviditetstest i morges, den så ut til å være HELT negativ. Så nå så jeg på den igjen etter noen timer. Og kan se en bitteliten svak strek. Streken er ca 4 mm lang og veeeeeeldig svak. Vet at du skal se vekk i fra resultater som kommer etter 7 min, men syns det var litt spennende likevel. Kan dette være noe? Jeg vet at det sikkert er altfor tidlig å teste igrunn, siden jeg kun er 7 DPO. Men klarer ikke å vente.... dagen går sååååå tregt!!! hehe Virker som det er så mange vel informerte og erfarne damer her inne. Noen som gidder å kaste en stakkars førstegangsprøver et bein? Du skal ikke se på testene senere enn tilvist tid nei. Tror ikke det har noe betydning. Ta en ny test om noen dager du Spennende! Lykke til!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 fikk positiv el. test nå i morges.. trådstarter
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 anyone? Er så spent. Jeg tror også at brystvortene mine er blitt større. Og det merkelige er at de pleier å være ømme mellom el og ikm, men denne gang er de ikke det. Har fotsatt skikkelig vondt i korsryggen og mensmurringer (siden el) Håper så inderlig at det har klaffet denne gangen! Tror jeg kommer til å test med graviditetstest i morgen tidlig (Ca 8 DPO) tror dere det kommer til å vise i såfall?
Nathalia Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Hei. Dette er forresten min tråd. jeg hadde noe problemer med passordet, og måtte poste som gjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå