Gjest Niema Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Noen her som kan lære meg å påføre foundation?
Frua Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Nei det har jeg aldri fått til så nå har jeg gått over til en farget dagkrem. Fungerer bedre for meg iallefall!
Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Kanskje denne kan være til hjelp? Beklager, jeg gadd ikke se gjennom hele videoen. Bare husk at det er bedre med for lite enn for mye. Og rett farge er et must. Gjerne bland to forskjellige farger, ettersom de færreste har samme farge i hele ansiktet. Det er heller ikke nødvendig, som oftest, å ha foundation i hele ansiktet. Ofte holder det med nese, hake++ Kommer selvsagt helt ann på hvordan huden din er... Hvilken type bruker du forresten?
Rumohra Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Hei! Må bare skyte inn én ting! Legg gjerne litt penger i en god foundation. Å kjøpe en til 79,- på H&M fungerer for svært få, da kvaliteten ofte er dårlig, produktet inneholder mye vann, og lite pigmenter. Dekker dårlig og gir et veldig "fake" utseende. Etter å ha prøvd tonnevis med ulike billigfoundationer, gikk jeg til et parfymeri og fikk hjelp til å velge farge og merke. Dro derfra med Chanels Vitalumiere til rundt 450,-. Det er dyrt, men den er utrolig drøy, skjuler perfekt, passer supert til min hudtone og gir en kjempefin glød! Sitter hele dagen også. Du trenger selvfølgelig ikke gå for det aller dyreste, men bare det å gå hjelp i et parfymeri er en god start (så kan du heller notere deg fargen de velger og kjøpe billigere på nettet). Ellers er det et godt tips det som Lille Måne skrev, å ikke bruke foundation i hele ansiktet. For meg må jeg fokusere på T-sonen (altså panne, nese og hake), og litt innerst på kinnene. Tror mange som ikke har prøvd mer eksklusive produkter blir overrasket over hvor lite man faktisk trenger. En dråpe på størrelse med en fingernegl holder til hele ansiktet mitt en hel dag (sånt varierer jo såklart med huden, men jeg har litt å dekke). Håper det hjalp deg litt!
Gjest Niema Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Hvilken type bruker du forresten? Per i dag så eier jeg ingen foundation Men lurer på om jeg skal gå for sånn mineralfoundation, f.eks. tikei sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå