lillesol20 Skrevet 20. august 2003 #1 Skrevet 20. august 2003 Radiance Sunstruck eller noe sånt, heter det. Er det noen her inne som bruker det? Er det bra? Jeg har bestilt det, og med loyalty bonus kom det på 118 kr på Strawberrynet. :oops: :D Sparte over 26% i forhold til prisen i parfymerier her hjemme. Jeg vil prøve et solpudder, og tenkte at dette måtte være en grei test. I tillegg kostet det ikke mye. Hvordan bruker dere solpudder? Brukes det hele året, eller?
Cita Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Jeg har ingen erfaring med dette solpudderet, men noen andre. Man kan bruke det hele året, da de kun skal gi "glød" til ansiktet. Jeg bruker en stor pudderbørste, og børster rundt i hele "fjeset" Man kan ikke mislykkes med ett bra solpudder
lillesol20 Skrevet 27. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2003 Fikk det i posten fem dager etter bestilling, og nå har jeg prøvd det. :D Glød, kom til meg! Det var kjempebra. (Har ingen sammenligningsgrunnlag, da jeg ikke har prøvd andre solpudder, men men. He he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå