Riskrem Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hva er ditt beste kleskjøp noensinne? Mitt må være den nye vinterjakken min. Det er to i ett, altså dunjakke innerst og frakk ytterst, så man kan bruke begge to samtidig eller separat. Den er helt vanvittig deilig å gå med. Jeg elsker den Ellers kjøpte jeg en sort, enkel og elegant ermløs topp for omtrent syv år siden. Den har jeg fortsatt og den er like fin som da jeg kjøpte den. Utrolig nok! Flere?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Bunaden, men den blir lite brukt:) Utenom den så Ricco Vero- buksen og jakken min.
Samantha Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Eg har nokre Goretex vinter/fjellsko som eg kjøpte for 4 år sidan. Var student og følte meg heilt gal som betalte 1300 kr for eit par sko. Men nokre venninder sa at eg måtte ha skikkelige sko i praksis (barneskulen) og blabla. Jammen glad eg høyrte på dei!! Det er ikkje verdens vakraste sko, men eg elskar dei. Brukar dei heile vinteren både i regn, snø og slaps. Utruleg herleg å verken vere våt eller kald på beina Pluss at dei er ikkje så kjempestore, så eg kan "skjule" dei litt i motsetnad til støvlar.
Cata Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Hmmmm, tror faktisk det er min Norrøna goretex allværsjakke. Den sliter jeg nå på tiende året og den har vært MYE brukt - i allslags vær. Av litt penere klær så tror jeg jeg må føre opp et svart smalt skjørt som jeg kjøpte mens jeg var student i 1980-et-eller-annet. Jeg brukte det i fryktelig mange år og hadde det ikke vært for at jeg er (hm) sklidd litt ut i livvidden, så tror jeg jammen jeg kunne brukt det enda.
Rosenrød Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Tror det må være et Burberryskjørt som jeg kjøpte for sikkert ti år siden. Er klassisk og kult samtidig og er blitt mye brukt!
Quirky Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Vanskelig å velge, jeg har mange funn i skapet mitt, men den sorte, enkle vinterkåpen min fra Acne jeg investerte i i fjor er kanskje den beste investeringen jeg har gjort noengang, den er så sleek, den er klassisk med en edge, ekstremt flatterende, og går perfekt med nesten alt annet i garderoben min.
Gjest SmallTalk Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 En sort, kortermet pentopp med v-hals og paljetter kjøpt for ca 5 år siden. Den sitter fortsatt perfekt, og er fortsatt like fin i stoffet.
Tante Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 "Sofajakken", altså ei dressjakke i stoff som minner om en barokk-sofa. Kjøpte den på halv pris, bruker den bare innimellom, men ELSKER den! eller overlock-maskinen min, som har gitt meg mange fine plagg
Gjest emmeline Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Mitt aller beste kjøp må være vinterjakken jeg kjøpte for to år siden. Canada Goose-lignende, bare mye billigere. Jeg bare elsker den jakken. Og en gråleopard cardigan jeg kjøpte for tre år siden, tror aldri jeg har hatt noe som jeg har brukt så mye, kan brukes til alt, hverdag og fest.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 "Sofajakken", altså ei dressjakke i stoff som minner om en barokk-sofa. Kjøpte den på halv pris, bruker den bare innimellom, men ELSKER den! eller overlock-maskinen min, som har gitt meg mange fine plagg Hva er en overlock-maskin?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Hmmm... Skinnjakka mi tror eg nok.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Da jeg var 13-14 år og hadde forelsket meg fullstendig i 70-talls stilen etter å ha sett litt for mange gamle filmer på TV. Gikk til den lokale brukthandelen og klarte å finne en olabukse med skikkelig sleng som satt perfekt. Første gang i mitt liv jeg faktisk kjøpte et klesplagg alene, kostet 20 kr så vidt jeg husker. Brukte den omtrent daglig i et par år før jeg vokste ut av den. Har den fremdeles på loftet til minne.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 En InWear, army-/mosegrønn bukse som jeg kjøpte for 25 år siden. Buksa var svindyr (rundt 500) og jeg husker jeg kjærba mine foreldre om å få den. Buksa ble brukt til den gikk i oppløsning. Elsket den og savner den intenst. Kunne glatt ha brukt den idag, så fremst den passet,da. (Noe jeg betviler sterkt. )
Olive Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Sist jeg var i asia fikk jeg skreddersydd endel klassiske selskapskjoler. Elsker dem! Særlig en rød silkesak. Ellers er mitt aller beste kleskjøp muligens ikke klær - Chanel 2.55 veska mi kunne jeg omtrent ikke levd uten
*Numi* Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Jeg har en bukse, fra BikBok av alle plasser. Den har jeg hatt i 3-4 år nå, og den er like fin! Alle bukser jeg ellers har hatt har stortsett blitt slitt og hullete i skrittet etter en stund, men ikke denne. Skulle gjerne kjøpt noen flere i den kvaliteten ja.
Tante Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 Hva er en overlock-maskin? En maskin som syr med to rette og to sikksakk-sømmer, og samtidig finkutter kantene. Gir veldig holdbar søm
Rosenrød Skrevet 13. november 2009 #17 Skrevet 13. november 2009 Ah, enig med Olive, jeg har også en Chanel 2.55. Mitt beste kjøp ever:-)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 Det er en sort kjole jeg kjøpte på H&M for 8 år siden! Den var så perfekt for meg at jeg tok fem telefoner for å få tak i den i riktig størrelse, løp og prøvde den og kjøpte den. Den kostet 3-400,- men jeg hadde ikke brydd meg om den hadde kostet det dobbelte. Den er perfekt og pga. passformen passer den selv om jeg går litt opp eller ned i vekt også. :rødme: Jeg bruker den fortsatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå