Gjest ts Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har funnet et hotell jeg har tenkt og bestille til vår bryllupsreise til sommeren. Sendte først mail og fikk svar, sendte vel et par frem og tilbake. Men nå når jeg har funnet ut at jeg vil bestille svarer de ikke på mail. Jeg ventet vel ei uke før jeg sendte en ny en og nå har det gått enda en uke uten svar:( så utrolig irriterende fordi det var det perfekte hotellet. Hva kan være galt? er dette normalt?
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Kan du ikke bare booke på hotellsiden, da? Legge inn all informasjon og så få et reservasjonsnr.?
Gjest ts Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Nei, er et lite hotell, så når jeg trykker book, kommer det opp mailadressen til hotellet:-/ tungvint!!
Matvraket Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 sliter med samme selv...Dessuten får man bedre pris når man booker direkte med hotellet. Jeg vil gjerne sikre meg et bra rom litt høyt oppe, og sånt får man jo ikke velge på disse hotellsidene...Men de svarer ikke her heller på mail....
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Ring de da vel! Det kan fort bli dyrt om hotellet er i utlandet.
Rosalie Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 En kort asmtale til utlandet koster ikke all verden.
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 En kort asmtale til utlandet koster ikke all verden. Billige hotell reservasjoner er man nødt å gjøre på nettet. Det er ingen priser som er lavere enn de man finner på nett.
Rosalie Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Billige hotell reservasjoner er man nødt å gjøre på nettet. Det er ingen priser som er lavere enn de man finner på nett. Nei, men når man ikke får tak i hotellet pr e-post må man nesten ringe de for å finne ut hva som er galt. Ihvertfall hvis man gjerne vil bo på akkurat det hotellet.
Gjest ts Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Hotellet er i malaysia da. Jeg sjekket jo priser på andre side først eks. agoda. Men fikk det billigere pluss at de sa vi kunne bli oppgradert til neste romkategori når jeg hadde direkte kontakt med hotellet. Så kommer vel litt an på det med priser. Men uansett irriterende at de ikke kan svare:( Er sånn sett ikke hastverk, men kan jo se for meg at rommet forsvinner visst jeg ikke får booket det snart!
Vertinnen Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 At hotellet er så arrogante at de ikke svarer, synes jeg er grunn nok til IKKE å bestille det. Det finnes garantert mange andre minst like bra hoteller i Indonesia. Anbefaler deg å sjekke anbefalinger på www.tripadvisor.com
Gjest ts Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 Var inne og sjekket på nettsidene deres og ser at de har fått booking der nå. Jeg ville jo helst bestilt over mail da siden de har lvoet å oppgradere oss:P Men nå fant jeg en ny mail adresse så har sendt mailen videre til den(den inneholder jo alle de tidligere sendte mailene) Så får vi se om de svarer nå Jeg har et spørsmål til:P visst vi skal reservere tror dere vi må betale med en gang? eller betaler vi når vi kommmer der eller drar?
Gjest ts Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Please please hjelp meg dere smarte hotellfolk:P Nå fikk jeg mail fra hotellet med et dokument jeg skal sende tilbake! har noen sikker veldig dumme spørsmål, men må bare spørre for å være sikker;) Når det står "Please advice" betyr det at jeg skal fylle ut? Det stod i mailen at vi skulle legge inn kredittkort opplysinger. Det står gurantee details en plass og please advice. Skal jeg fylle inn kredittkort opplysinger her? Det står at payment type personal account upon departure, dette betyr vel at vi betaler når vi reiser? Jeg har ikke kredittkort da, bare vanlig visa, hvordan gjør jeg det da:P dette ble veldig rotete, men vær så snill og hjelp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå